سرانجام پرونده مدرسه غیردولتی غرب تهران به کجا رسید؟

بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت پرونده مدرسه غیردولتی غرب تهران توضیحاتی داد.

سرانجام پرونده مدرسه غیردولتی غرب تهران به کجا رسید؟حسین بزرگی زاده مشاور و بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت پرونده مدرسه غیردولتی غرب تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه پرونده این مدرسه به مقامات قضایی رسیده است همچنان منتظر اعلام نظر دستگاه قضایی هستیم.

وی ادامه داد: زوایای پنهان این پرونده باید توسط دستگاه قضا و بازپرس مورد بررسی قرار گیرد و تا نتیجه کیفرخواست معلوم نشود تصمیم‌گیری قطعی نخواهیم داشت.

بزرگی زاده درباره وضعیت انحلال مدرسه بیان کرد: تصمیم گیری برای انحلال یا دایر بودن این مدرسه بر عهده شورای نظارت است و تا پیش از اعلام نظر دستگاه قضایی تصمیمی قطعی وجود ندارد.

بازرس ویژه وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس گفته بازپرس نتیجه این پرونده تا پایان هفته مشخص خواهد شد و بعد از آن در آموزش و پرورش تصمیم گیری برای مدرسه را در دستور کار قرار می‌دهیم.

وی درباره وضعیت دانش آموزان این مدرسه اظهار کرد: اکنون سعی می‌کنیم تا آرامش در مدرسه حاکم باشد و دانش آموزان امتحانات خود را در شرایطی مناسب به پایان برسانند همچنین هفته گذشته هم بازپرس پرونده در مدرسه با اولیای دانش آموزان دیدار داشته و آن‌ها را به آرامش فراخواند.

بزرگی زاده درباره شرایط ناظم خاطی گفت: این فرد اکنون بازداشت بوده است و در اختیار دستگاه است تا نتیجه پرونده مشخص شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت پرونده مدرسه غیردولتی غرب تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فدک
۰۹:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
فقط به آرامش دعوت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
فقط فقط
باور کنید روح وروان دانشاموزا مهمه درست انتخاب کنید
آخرین اخبار