طرح میدان امام علی بندر ریگ به اعتبار نیاز دارد

شهردار بندر ریگ استان بوشهر گفت: به منظور سرعت بخشیدن و تکمیل طرح دردست احداث میدان امام علی (ع) این شهر نیاز به اختصاص اعتبار موردنیاز دارد که در حال رایزنی با مسئولان استان هستیم.

طرح میدان امام علی بندر ریگ به اعتبار نیاز داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدرضا عرب زاده گفت: امیدواریم با پیگیری‌های به عمل آمده و توجه خاص مسئولان مربوطه، این طرح در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

وی اظهارکرد: با پیمانکار این طرح نیز چندین جلسه مذاکره انجام و باتوجه به مطالبه و کمبود تخصیص اعتبار متقاعد شد که ادامه کار با جدیت دنبال شود.

عرب زاده اضافه کرد: در زمان حاضر بیش از ۷۵ درصد حجم عملیات این طرح از قبیل: زیرسازی و احداث چند دهانه پل به پایان رسیده است.

شهردار ریگ افزود: باتوجه به میزان پیشرفت طرح تنها ۲۵ درصد مطالبات پیمانکار بدلیل کمبود تخصیص و شرایط خاص اقتصادی پرداخت شده، اما با تعامل ایجادشده، درحال تنظیم کد ارتفاعی است تا پس از اتمام، عملیات اجرایی سنگ جدول انجام شود.

وی بیان کرد: نقدینگی پیمانکار یکی از عوامل مهم سرعت اجرایی هر طرحی است که تاکنون باوجود کمبود اعتبار لازم عملکرد مناسبی داشته است.

شهردار ریگ گفت: حجم عملیات انجام شده این طرح بیش از ۲۵ میلیارد ریال است و با توجه به تخصیص حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تاکنون، نشان می‌دهد از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی افزود: همه تلاش خود را بکار بسته ایم بخاطر شرایط خاص مالی از کیفیت این طرح کاسته نشود و با رعایت آخرین استاندارد‌های لازم به عنوان یکی از طرح‌های شاخص این شهر به اتمام برسد.

عرب زاده گفت: طبق توافق نامه صورت گرفته با شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، مسیر خط انتقال آب از زیر میدان به خارج از محدوده آن انجام خواهد شد.

طرح میدان امام علی (ره) بندرریگ در مسیر جاده ساحلی بوشهر به این شهر و گناوه قرار دارد.

انتهای پیام/م

طرح دردست احداث میدان امام علی (ع) این شهر نیاز به اختصاص اعتبار موردنیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.