مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به ظرفیت استان کرمان در وزنه برداری گفت: این استان پتانسیل این را دارد که غیر از آقایان، بانوان نیز به صورت چشمگیر به آن ورود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در مجمع انتخاباتی رییس هیئت وزنه برداری استان کرمان که با حضور رییس فدراسیون در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری را به عنوان یکی از نوابغ مدیریتی در بحث ورزش عنوان کرد و گفت: رشدی که امروز در وزنه برداری شاهد هستیم بخاطر زحمات وی است.

وی با اعلام اینکه این هجدهمین مجمع انتخاباتیست که برگزار می شود، افزود: اگر طی مدت زمان 18 ماهی که در خدمت ورزش استان بوده ام را در نظر بگیریم، به طور میانگین، ماهی یک مجمع برگزار کرده ایم.

امیری خراسانی تصریح کرد: درصد اعظم این مجمع ها متأسفانه مجمع هایی بوده اند که عقب افتاده بودند و یکی از آنها، مجمع وزنه برداری بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با انتخاب صالح و شایسته ی اعضا، بر اساس برنامه هایی که کاندیداها ارائه می دهند، شاهد رشد همچون گذشته وزنه برداری در استان کرمان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به ظرفیت استان کرمان در وزنه برداری گفت: این استان پتانسیل این را دارد که غیر از آقایان، بانوان نیز به صورت چشمگیر به آن ورود کنند و این به خاطر اقلیم کرمانست که جوابگوست.

امیری خراسانی با بیان اینکه اداره کل در کنار این رشته ی ورزشیست، افزود: امیدواریم این اتفاق مثبت در استان رخ دهد و رشته ی وزنه برداری در بخش بانوان نیز فعال شود.

وی تصریح کرد: بنده از خانواده فوتبال هستم و بر اساس شرایط حاضر، خیلی شاکی این قضیه بودم در فوتبال که اینهمه خرج این رشته می شود، متأسفانه خروجی ندارد ولی وزنه برداری برعکس است.

امیری خراسانی یادآور شد: برنامه ای که طی این مدت در تمام هیئت های ورزشی ثابت شده، سعیمان بر این بوده تا عدالت معنوی و مادی را رعایت کنیم و وزنه برداری هم خارج از این قضیه نیست.

وی بیان داشت: چشم اندازمان برای آینده این است تا بتوانیم قهرمانان زیادی داشته باشیم و شاهد افتخارآفرینی های بیشتری برای دیار کریمان در این عرصه باشیم.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: مجامع چند هیئت باقی مانده که با سرپرست اداره می شوند نیز برگزار شود و همچنین در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا، تیم ملی، کاروان ورزشی کشورمان و به ویژه کاروان ورزشی استان کرمان بتوانند بهترین عملکردشان در طول ادوار قبل و بعد از انقلاب را داشته باشند.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت وزنه برداری استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.