کمتر از ۳۰ درصد از واحد‌های صنعتی آذربایجان غربی با مشکل مواجه هستند

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کمتر از ۳۰درصد از واحد‌های حوزه صنعت استان با مشکل مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علی اکبری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کمتر از ۳۰درصد از واحد‌های حوزه صنعت استان با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: کارگروه تسهیل وزنه‌ای مهم در راستای اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید به حساب می‌آید و با تمام قوا در راستای حل مشکلات واحد‌های تولیدی با شناسایی مسائل واحدها، تدابیر لازم برای رفع موانع آن‌ها می‌اندیشد.

وی با اشاره به انتشار عکس از تعطیلی واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه تصریح کرد: تعدادی از واحد‌های تولیدی این شهرک به دلایل متعددی از جمله مشکل مدیریت واحد، رکود صنعت و مشکلات فروش به صورت نیمه فعال بوده و یا با ظرفیت محدود فعالیت می‌کنند که مسئولان استانی با استفاده از ظرفیت‌های قانون تسهیل و رفع موانع تولید و با همکاری کارگروه مذکور با مراجعه به واحد‌های مشکل دار در تلاش برای احصاء مشکلات این واحد‌ها و راه اندازی مجدد آنهاست.

علی اکبری ادامه داد: جلسات متعددی با حضور کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تشکیل و طرح‌ها و واحد‌هایی که توجیه اقتصادی دارند از جنبه‌های مختلف مدیریتی و فنی بررسی شده و از طریق مشارکت سرمایه گذاران در صدد راه اندازی مجدد این واحد‌ها تلاش می‌شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه اگرچه واحد‌های مشکل دار و نیمه راکدی دارد، ولی با فعالیت واحد‌های قدرتمندی همچون واحد تولید مارال رنگ، واحد‌های ساخت درب‌های ضد سرقت و سایر برند‌های مطرح یکی از واحد‌های فعال شهرک‌های صنعتی است.

 

انتهای پیام/م

مشکلات واحد های صنعتی آذربایجان غربی

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.