آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

«بیل» به لیگ برتر انگلیس باز می گردد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال گرت بیل از تیم رئال مادرید به یکی از تیم های قدرتمند لیگ برتر انگلیس است.بیل تصمیم دارد تا در صورت جدایی احتمالی از تیم رئال مادرید ،منچستریونایتد را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.البته این بازیکن نسبت به تلاش بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا آلمان واکنشی نشان نداده و احتمال حضور این بازیکن در لیگ برتر جزیره بیشتر از هر لیگ دیگری است. از سویی دیگر اما این احتمال داده می شود که سرمربی آینده رئال برای نگه داشتن بیل در این تیم نیز تلاش های فراوانی را نیز انجام دهد زیرا در بسیاری از بازی های حساس بیل سبب موفقیت این تیم شده است.

ویلشیر در آرسنال باقی می ماند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی جک ویلشیر بازیکن تیم آرسنال که به صورت قرضی به تیم بورموث رفته بود قراردادش با این تیم به پایان می رسد و می تواند هر تیم دیگری را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. با این حال امری ،سرمربی تیم آرسنال که به تازگی به جمع این تیم اضافه شده است تلاش می کند تا با به ثبت رساندن قراردادی با این بازیکن او را در لندن نگه داشته و به عنوان یک بازیکن جوان و چشم انداز تیم آرسنال از او یاد کند.

نیک پاپ دروازه بان لیورپول می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم لیورپول در تلاشند تا با عملکرد ضعیف کاریوس ،دروازه بان فعلی خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا فرد دیگری را جایگزین او کنند. بنابراین آن ها ابتدا آلیسون را به عنوان گزینه اصلی انتخاب کردند اما برای خرید این بازیکن باید مبلغی حدود 70 میلیون پوند پرداخت می کردند.به دنبال این مضوع مسئولان لیورپول، نیک پاپ دروازه بان تیم برنلی را به عنوان گزینه بعدی انتخاب کردند و این دروازه بان به احتمال فراوان با مبلغی نزدیک به 15 میلیون پوند به تیم لیورپول خواهد آمد.

تیته شایعات پیوستن به رئال مادرید را رد کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی شایعاتی هدایت تیم رئال مادرید توسط تیته ،سرمربی تیم ملی برزیل شنیده می شد.گفته می شد این سرمربی پس از آن که زیدالدین زیدان از رئال مادرید جدا شد به عنوان گزینه هدایت این تیم  انتخاب شد و قرار است پس از اتمام بازی های جام جهانی 2018 او همراه با نیمار جونیور به این تیم پیوندند.تیته اما در قالب کنفرانس خبری گفت: تمامی این سخنان و شایعات دروغ است چنین چیزی به هیچ وجهی ممکن نیست.

دیبالا در ازای رونالدو

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم یوونتوس در تلاش اند تا در نقل و  انتقالات تابستانی دیبالا،بازیکن جوان خط حمله خود را به رئال مادرید داده و در ازای این بازیکن 100میلیون یورویی ،کریستیانو رونالدو ،فوق ستاره پرتغالی این تیم که به تازگی ساز جدایی از رئال را کوک کرده است به خدمت بگیرند.به گفته مسئولان یوونتوس آن ها قبول می کنند تا دیبالا را با مبلغ 100 میلیون یورو را بدهند و در ازای آن رونالدو را با مبلغ 87 میلیون یورو جذب کنند.در ادامه اما تیم های پاریس سن ژرمن و منچستریونایتد در تلاش اند تا این بازیکن را در نقل وانتقالات تابستانی جذب کرده و به تیم خود آورند.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
خیلی عالی و خوبیه دیبالا + 87 میلیون یورو
آخرین اخبار