آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

در دنیای فوتبال هر روز شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام تیم های مختلف به گوش می رسد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات دنیای فوتبالبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت گل هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی مبنی بر انتقال بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر با مبلغ‌های سرسام آور منتشر می شود.

اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به رد پیشنهاد صدمیلیون دلاری به زلاتان و امتناع این بازیکن از سفر به لیگ چین است. این بازیکن به تازگی و پس از بهبود مصدومیت طولانی خود از تیم منچستریونایتد به "لس آنجلس گلگسی" در لیگ آمریکا منتقل شد، همچنین گفته می‌شود این بازیکن پیش از انتقال و سفرش به آمریکا از تیمی در لیگ چین پیشنهادی ۱۰۰ میلیون دلاری به همراه ۳ میلیون پاداش جداگانه داشته است که در نهایت این پیشنهاد را رد کرده است.

مورینیو به دنبال گزینه‌هایی برای خط دفاعی جدید

در روز‌های اخیر به گوش می‌رسد جوزه مورینیو سرمربی جنجالی تیم منچستریونایتد در لیگ انگلیس در صدد آن است که در فصل آینده "فوزی غلام" بازیکن تیم ناپولی را جذب کند. این خبر در حالی منتشر شده است که این بازیکن ۲۷ ساله با تیم ناپولی تا سال ۲۰۲۰ قرارداد دارد. گفتنی است که دیگر تیم‌های لیگ برتر انگلیس از جمله منچسترسیتی و چلسی نیز به دنبال جذب این بازیکن هستند.

"پرز" در دوراهی از دست دادن آسنسیو و جذب بازیکنی جدید برای تیمش

می‌توان گفت جدی‌ترین شایعات نقل و انتقالات مربوط به تیم ثروتمند رئال مادرید است. تیم رئال مادرید تمام تلاش خود را می‌کند تا از رقیب دیرینه خود یعنی بارسلونا در به اختیار گرفتن ستارگان دنیای فوتبال عقب نماند. این بار پرز مدیر باشگاه رئال مادرید به دنبال آن است که "ادن هازارد" بازیکن با تکنیک تیم چلسی را به تیمش بیاورد.

از سوی دیگر مارکو آسنسیو تلنگری به مسئولان رئال مادرید زده مبنی بر اینکه اگر در ترکیب رئال مادرید قرار نگیرد این تیم را به مقصد باشگاه اینترمیلان ترک خواهد کرد. همچنین تیم‌های بزرگی مانند چلسی، لیورپول، پاریس سن ژرمن و منچستریونایتد به دنبال جذب این بازیکن هستند.

انتهای پیام/

شایعات نقل و انتقالات دنیای فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار