آمادگی دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به آمادگی دستگاه های اجرایی برای برگزاری نماز عید فطر گفت: پیش بینی می شود40 هزار نفر در نماز عید فطر در این استان شرکت کنند.

حضور ۴۰ هزار همدانی در نماز عید سعید فطربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مرتضی حسنی حلم، مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان بیان کرد: یکی از سنت‌های حسنه در روز عید سعید فطر، اقامه نماز عید فطر است که هر ساله نیز این فریضه الهی در استان و شهرستان های  همدان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: نماز عید سعید فطر ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح به امامت آیت‌الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان در تپه مصلی همدان اقامه خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نمازبا بیان اینکه پیش بینی می‌شود ۴۰ هزار نفر در نماز عید فطر حضور به هم رسانند اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی فعالیت خود را در خدمات رسانی برای هر چه بهتر برگزار شدن نمازعید فطر در همدان آغاز کرده اند.

حسنی حلم بیان کرد: با همکاری شهرداری بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۵:۳۰ صبح در ایستگاه‌ها آماده جابجایی رایگان نمازگزاران در عید فطر هستند.

وی ضمن قدردانی از دستگاه‌های متولی در حوزه اقامه نماز عنوان کرد: مصلی همدان در میان مصلی‌های کشور به لحاظ موقعیت جغرافیایی، فضای زیبا و مفرح و دسترسی آسان مردم به این نقطه از شهر کم‌نظیر است.

انتهای پیام/ب

۴۰ هزار همدانی در نماز عید سعید فطرشرکت می کنند

 

 

برچسب ها: عید فطر ، اقامه نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.