قائدی: کار کردن با مربی مانند کرانچار خوشحال کننده است/ همه دوست داریم تیام در استقلال بماند

هافبک تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: تاکنون کار خاصی در تیم امید انجام نداده ایم، اما خوشحالم زیرنظر زلاتکو کرانچار کار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: جو خوبی در اردوی تیم حاکم است. بیشتر بازیکنان این اردو نفراتی هستند که با تیم ملی جوانان در رقابت های جهانی شرکت کردند و رفاقت و صمیمیت خوبی بین آنها برقرار است.

تمرینات خوبی هم برگزار کرده ایم و امروز (یک شنبه) هم بازی درون اردویی انجام دادیم. تاکنون تمریناتمان راضی کننده بوده  است و باید دید تا 3 روز دیگر که در اردو هستیم شرایط به چه شکلی پیش می رود.

او درمورد تمرین کردن زیرنظر زلاتکو کرانچار تصریح کرد: تاکنون کار خاصی انجام نداده ایم و تنها یک اردوی خارجی برگزار کرده ایم. خوشحالم با یک مربی خارجی مانند کرانچار کار می کنم.

هافبک تیم ملی امید درمورد شانس این تیم برای صعود به المپیک 2020 اظهار داشت: به این موضوع خوشبین هستم و امیدوارم بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

قائدی درباره آخرین وضعیت تیم استقلال تهران گفت: با توجه به حضورم در اردوی تیم امید زودتر از سایر بازیکنان استقلال به آمادگی می رسم و امیدوارم فصل خوبی داشته باشم. استقلال وضعیت مناسبی دارد و چهار بازیکن خوب جذب کرده است.امیدوارم هم در لیگ برتر قهرمان شویم و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران درمورد احتمال تمدید قرارداد مامه تیام با این تیم بیان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و بستگی دارد مدیران باشگاه درباره تمدید قرارداد تیام چه تصمیمی بگیرند. همه دوست داریم او در استقلال بماند.

انتهای پیام/

صحبت های مهدی قائدی در حاشیه تمرینات تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار