مطهری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمی‌دانم چند نماینده مجلس به جام جهانی روسیه می‌روند

نایب رئیس دوم مجلس گفت: نمی‌دانم چند نماینده قرار است از مجلس به بازی‌های جام جهانی اعزام شوند.

رفتن دو نماینده به بازی‌های جام جهانی برای نظارت بر عملکرد اردوی تیم ملی ایرادی نداردعلی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سفر نمایندگان با استفاده از بیت‌المال به بازی‌های جام جهانی اشکالی ندارد، گفت: این سفرها در حد معقول اشکالی ندارد.

مطهری تاکید کرد: اگر یک یا دو نفر از نمایندگان برای نظارت بر عملکرد اردوی تیم ملی ایران و ارائه گزارشی به مجلس به این سفر بروند، ایرادی ندارد.

وی افزود: کسانی هم که برای حضور در افتتاحیه بازی‌های جام جهانی از سوی دولت روسیه دعوت شده‌اند هم رفتنشان اشکالی ندارد، زیرا هزینه‌های این سفر بر عهده دولت روسیه بود و از بیت‌المال نیست.

نایب رئیس دوم مجلس با تاکید بر اینکه نباید افراط و تفریط کرد، گفت: رفتن نمایندگان به این بازی‌ها باعث می‌شود تا گزارشی را از عملکرد اردوی تیم ملی برای کمیسیون فرهنگی مجلس تهیه کند که این مفید است.

وی تاکید کرد: آنهایی هم که از سوی روسیه دعوت شده‌اند با هزینه این کشور به بازی‌ها می‌روند و اشکالی ندارد همانطور که از کشورهای دیگر هم به این بازی‌ها دعوت شده‌اند.

مطهری تصریح کرد: در کل نمی‌دانم چند نماینده قرار است از مجلس به بازی‌های جام جهانی اعزام شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، نمایندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۴۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
انشالله نابودی دشمنان اسلام
آخرین اخبار