کدام کشورها به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه خیلی از کشورها به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنند، گفت: ما نگفتیم آموزش و پرورش را بی‌برنامه پیش ببریم بلکه خودمان سند تحول داریم و نیازی به برنامه ۲۰۳۰ نداریم.

کشورهایی که به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر عبادی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تلاش رسانه‌های بیگانه برای بازگرداندن سند ۲۰۳۰ به آموزش و پرورش، اظهار کرد: طبیعتا از رسانه‌های بیگانه انتظار بیشتر از این نیست.

وی ادامه داد: بعضی کشورهای غربی مثل آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سند ۲۰۳۰ را اجرا نمی‌کنند و می‌گویند خودمان سند داریم و بر اساس سند خود عمل می‌کنیم و نیازی به سند بین‌المللی نداریم.

عبادی اضافه کرد: ما نیز نمی‌گوییم این سند کار نشود بلکه می‌گوییم خودمان سند داریم و بر اساس سند تحول کار می‌کنیم و اگر کاستی هم دارد، قابل برطرف کردن است.

وی افزود: بنابراین خیلی از کشورها به سند ۲۰۳۰ عمل نمی‌کنند و نکته دوم نیز این است که همان کشورهایی که عمل می‌کنند آیا مسائلی مانند آزار و اذیت دانش‌آموزان در آن کشورها اتفاق نمی‌افتد.


بیشتر بخوانید: از دهن‌کجی به گزینش تا ولنگاری مجازی و تجاری‌سازی آموزش/ ۲۰۳۰ چه گلی به سر غرب زده است؟


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: ما نگفتیم آموزش و پرورش را بی برنامه پیش ببریم بلکه خودمان سند تحول داریم و نیازی به برنامه ۲۰۳۰ از سازمان‌های بین‌المللی نداریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کشورهایی که به سند 2030 عمل نمی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
خلاصه این سند :
بی حجابی و استفاده آزاد از مواد مخدر و عرق
آزاد گذاشتن اعمال کثیف و بی شرمانه توسط فرماسونر ها (شیطان پرستان)
Iran (Islamic Republic of)
H.n
۰۱:۵۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
ولی باید ب بچهامون ازهمون سن کم یادبدیم ک اجازه ندن کسی ب حریم خصوصیشون نزدیک بشن.منشا تجاوزهایی ک ب کودکان میشه اینه ک اموزش ندیدن☹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
هر كسي كه اجازه اجراي سند 2030رو داده بره به جهنم چون خائن به پيغمبرو اسلام و مردمشه لعنت به اجازه دهنده