لیگ جهانی کاراته وان - ترکیه؛

پایان کار کاراته کاران ایران با ۸ مدال رنگارنگ

کاراته کاران کشورمان در مسابقات جهانی کاراته وان موفق به کسب سه مدال طلا و دو نشان نقره و سه مدال برنز شدند.

پایان کار کاراته کاران ایران با ۸ مدال های رنگارنگبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  پنجمین دوره رقابت های لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی کشور ترکیه از صبح روز جمعه با حضور ۶۰۷ ورزشکار از ۳۴ کشور آغاز شد و نماینگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بهمن عسگری نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کشورمان در مرحله فینال به مصاف هورنه از اوکراین رفت و این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و بر اساس نظر داوران نماینده کشور اوکراین پیروز میدان شد و بهمن عسگری به مدال نقره دست یافت.

مهدی خدابخشی نماینده وزن منهای ۸۴ کیلوگرم کشورمان در مرحله فینال با نتیجه ۷ بر ۳ نماینده کشور مقدونیه را شکست داد و به مدال طلای این رقابت ها دست یافت.

صالح اباذری نماینده وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم به عنوان آخرین نماینده ایران در مرحله فینال برابر حریفی از هلند روی تاتامی رفت و این دیدار با نتیجه پنج بر پنج مساوی شد و با رای داوران اباذری پیروز میدان شد و سومین مدال طلا برای تیم ملی بدست آمد.

پیش از این هم ذبیح الله پورشیب، امیررضا میرزایی و طراوت خاکسار با شکست حریفان خود موفق به کسب مدال برنز شدند و امیر مهدی زاده به مدال طلا و سید علی کریمی به نشان نقره دست یافتند.

انتهای پیام/

نتایج مسابقات لیگ جهانی کاراته وان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار