گزارش اماراتی‌ها از تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

یک رسانه اماراتی در گزارشی به تحلیل گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخته است.

گزارش رسانه اماراتی از تیم ملی ایران در جام جهانیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی ۲۰۱۸ درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که شاگردان کی روش در گروه B. بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار ۲۵ خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

رسانه ارم نیوز امارات در گزارشی به گروه دوم رقابت‌های جام جهانی روسیه پرداخته و در خصوص تیم ایران نوشته است: تیم ملی فوتبال ایران برای دومین بار متوالی و پنجمین بار راهی جام جهانی شده است. تیم ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است که در جام جهانی برزیل هم حاضر بود و با یک تساوی و ۲ شکست از گردونه مسابقات حذف شد.

این رسانه ادامه داد: کارلوس کی روش از سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ایران را برعهده دارد، اما این تیم در دور دوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا حذف شد و همچنین نخستین تیمی از قاره کهن بود که به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد. این تیم نتوانست به دلیل برخی مسائل بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهد و جلسات تمرینی را برگزار می‌کند.

رسانه اماراتی در ادامه مصاحبه‌ای از علی دایی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد تیم ملی منتشر کرد و سپس درباره بازیکنان ایران نوشت: تیم ملی دارای یک ستاره جوان به نام سردار آزمون و چهره جوان (سعید عزت اللهی) است. بازیکنانی هم مانند پژمان منتظری، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش و مسعود شجاعی در این تیم حضور دارند.

برنامه دیدار‌های ایران در جام جهانی:

۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خردادماه ۹۷) مراکش - ایران، ورزشگاه سن پترزبورگ

۲۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۳۰ خردادماه ۹۷) ایران - اسپانیا، ورزشگاه کازان آره‌نا

۲۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۴ تیرماه ۹۷) ایران - پرتغال، ورزشگاه موردویا آره‌نا

انتهای پیام/

گزارش ارم نیوز درباره تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار