بازی Fallout 76 با داستانی متفاوت معرفی شد +تریلر

بازی جدید Fallout 76 در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 معرفی شد.

بازی Fallout 76 با داستانی متفاوت معرفی شد +تریلر معرفیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته در کنفرانس E3 مدیرعامل Xbox جای خود را به مدیرعامل شرکت بازی سازی Bethesda، تاد هاوارد داد تا سری جدید بازی Fallout به نام Fallout 76 را برای حاضرین در کنفرانس و علاقمندان به این بازی ویدیویی معرفی کند. سری جدید این بازی قرار است از نظر حجم 4 برابر سری قبلی خود یعنی Fallout 4 باشد و همانگونه که از نام آن انتظار می‌رود، بازگشتی به ماجراهای قبل از شروع سری بازی‌های Fallout است.

با توجه به لباس قدیمی که شخصیت اصلی بازی در آن می‌پوشد و فضای بازی که آنچنان مانند سری‌های قبلی مجموعه Fallout پیشرفته نیست، می‌شود بازگشت بازی به قبل از اتفاقات سری قبل را مشاهده کرد. این بازی درباره ساختن دوباره جهان پس از جهش‌هایی است که در برخی از مردم پس از جنگ‌های هسته‌ای به وجود آمده است.

برخی از منابع خبر از انتشار بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر داده‌اند اما کنفرانس دیروز Xbox مایکروسافت تاریخ انتشار آن تأیید نشدند. بر خلاف تأیید نشدن تاریخ نشر این بازی، تاد هاوارد اعلام کرد که سفارش این بازی از 15 ژوئن (25 خرداد) آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ جزئیات بیشتر این بازی در کنفرانس امشب Bethesda در E3 مشخص خواهد شد. در ادامه تیزر نمایش داده شده در کنفرانس Xbox را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار