کامل‌ترین برنامه و زمانبندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

برنامه کامل دیدار‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به وقت ایران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از روز پنجشنبه 24 خرداد آغاز می شود و تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه 25 خرداد به مصاف تیم ملی مراکش می رود و سپس مقابل اسپانیا و پرتغال صف آرایی می کند. 64 بازی در جام جهانی روسیه برگزار می شود تا در نهایت سرنوشت قهرمان این دوره مشخص شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجا( جام جهانی 2018) دنبال کنید.

برنامه کامل بازی های جام جهانی 2018 روسیه به شرح زیر است:

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

 

روز اول  جام جهانی 2018 روسیه 

۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ روسیه 5-0 عربستان ورزشگاه لوژنیکی 

دیدار افتتاحیه جام جهانی فوتبال در حالی آغاز شد که کمتر کسی تصور می کرد تیم نه چندان قدرتمند روسیه بتواند در یکی از پر گل ترین دیدار های تاریخ افتتاحیه جام جهانی با 5 گل مقابل عربستان پیروز شود. روسیه با این نتیجه دومین دیدار پر گل تتاریخ افتتاحیه را رقم زد.

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

روز دوم جام جهانی 2018 روسیه 

۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ مصر0-1 اروگوئه ورزشگاه اکاترینبورگ 

تیم فوتبال مصر که پس از سال ها توانست راهی جام جهانی شود آن ها با در اختیار داشتن ستاره ای چون محمد صلاح  برای این دوره امید زیادی به موفقیت دارند با این حال در دیدار نخست موفق نبودند و با دریافت یک گل در دقایق پایانی این جام را با باخت آغاز کردند.

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ ایران1 - 0 مراکش ورزشگاه سن پترزبورگ

تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد در نخستین دیدار خود در پنجمین دوره حضورش در رقابت های جام جهانی فوتبال به دومین برد تاریخ خود در این رقابت ها دست یابد. شاگردان کی روش با این برد 3 امتیازی شدند تا برای نخستین بار طعم صدرنشینی را با شکست قهرمان آفریقا بچشند و بالاتر از تیم هایی چون اسپانیا و پرتغال قرار بگیرند و برای صعود از گروه مرگ رقابت ها امیدوار شوند.

۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ اسپانیا 3- 3 پرتغال ورزشگاه سوچی

تیم های فوتبال اسپانیا و پرتغال در دومین دیدار گروه دوم رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند و در یکی از پر گل ترین دیدار های دور نخست به تساوی 3 - 3 دست یافتند. رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در این دیدار و در شب بد دخیا هت ریک کرد تا  آغاز طوفانی در این دوره از رقابت ها داشته باشد.

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

روز سوم جام جهانی 2018 روسیه 

۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰/ فرانسه 2- 1 استرالیا ورزشگاه کازان

تیم ملی فوتبال فرانسه که پیش از آغاز این رقابت ها یکی از بخت های کسب عنوان قهرمانی یاد می شد در نخستین دیدار خود عملکرد خیلی خوبی نداشت و به سختی توانست از تیم نخست آسیا یعنی استرالیا بگذرد.

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰/ آرژانتین 1-1 ایسلند ورزشگاه اسپارتاک

تیم فوتبال ایسلند در نخستین دوره حضور خود در رقابت های جام جهانی فوتبال موفق به خلق یک شگفتی شد و توانست مقابل آرژانتین نایب قهرمان دور قبل این رقابت ها به تساوی 1 -1 برسد.

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰/ پرو 0- 1 دانمارک ورزشگاه سارانسک

تیم های پرو و دانمارک بر خلاف پیش بینی ها یکی از دیدنی ترین رقابت های دور نخست را رقم زدند. نماینده آمریکای جنوبی که پس از 40 سال دوباره راهی جام جهانی فوتبال شده بود با درخشش اشمایکل دروازه بان دانمارک در گل زنی ناموفق بود تا جام بیست و یکم را با شکست آغاز کند.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰/ کرواسی2 -  0نیجریه ورزشگاه کالینینگراد 

تیم ملی فوتبال کرواسی موفق شد با ارائه یک بازی برتر و خوب در نخستین دیدار جام جهانی روسیه با 2 گل مقابل نیجریه به پیروزی برسد تا نشان دهد که از آمادگی خوبی برخوردار است.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

روز چهارم جام جهانی 2018 روسیه 

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ کاستاریکا 0 -  1صربستان ورزشگاه سامارا

تیم فوتبال صربستان موفق شد در نخستین دیدار گروه پنجم با یک گل کاستاریکا را شکست دهد تا صدرنشین این گروه شود.

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ آلمان 0- 1 مکزیک ورزشگاه لوژنیکی

تیم ملی فوتبال مکزیک توانست یکی از بزرگترین شگفتی ها دور نخست را خلق کند و با درخشش رقیب علیرضا جهانبخش برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال هلند ، مقابل قهرمان دور گذشته رقابت های جام جهانی فوتبال به برتری برسد.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ برزیل 1-1 سوئیس ورزشگاه روستوف

تیم ملی فوتبال برزیل همانند رقیب نامدارش یعنی آرژانتین در نخستین بازی جام ناکام بود و نتوانست بیش از 1 امتیاز کسب کند این در حالی بود که نیمار هم همانند مسی نتوانست جام جهانی را به خوبی آغاز کند. 

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

روز پنجم جام جهانی 2018 روسیه 

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ سوئد 1-0 کره جنوبی ورزشگاه نیژنی نووگورود

تیم ملی فوتبال کره جنوبی یکی دیگر از ناکام های آسیایی دور نخست بود. آن ها در یک بازی نزدیک مقابل سوئد با دریافت یک گل از روی نقطه پنالتی شکست خوردند تا کار سختی برای صعود داشته باشند.

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ بلژیک 3- 0پاناما ورزشگاه سوچی

تیم ملی فوتبال بلژیک توانست شروع قدرتمندی در رقابت های جام جهانی فوتبال داشته باشد و با شکست 3 - 0 پاناما که نخستین حضورش در جام جهانی را تجربه می کرد آمادگی اش را به رخ حریفان بکشد.

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ انگلیس 2- 1 تونس ورزشگاه وولگوگارد 

تیم ملی فوتبال انگلیس هم توانست در یک دیدار نزدیک تونس را با گل دقایق پایانی هری کین شکست دهد تا با 3 امتیاز این رقابت ها را آغاز کند.

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

روز ششم  جام جهانی 2018 روسیه 

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ لهستان 0 - 2 سنگال ورزشگاه اسپارتاک

تیم ملی فوتبال سنگال که برای دومین بار به جام جهانی فوتبال راه یافته است توانست در نخستین بازی خوش بدرخشد و با در اختیار داشتن ستارگانی همچون مانه تیم هفتم رده بندی فیفا یعنی لهستان را با 2 گل از پیش بردارد. سنگالی ها با این برد به صدر جدول این گروه رسیدند. آن ها در نخستین دوره حضورشان در رقابت های جام جهانی فوتبال هم در سال 2002 شروع توفاتی داشتند و توانسته بودند فرانسه قهرمان جام جهانی 1998 را در اولین بازیشان شکست دهند.

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ کلمبیا 1 - 2  ژاپن ورزشگاه سارانسک

تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد دومین تیم آسیایی باشد که پس از تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها طعم پیروزی را می چشد .آن ها در حالی به مصاف کلمبیا رفتند که کمتر کسی تصور می کرد آن ها برنده این دیدار باشند البته پنالتی دقایق نخست بازی و 10 نفره شدن کلمبیا هم در این اتفاق بی تاثیر نبود.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ روسیه 3- 1 مصر ورزشگاه سن پترزبورگ

تیم ملی فوتبال روسیه در دومین بازی خود توانست همانند بازی افتتاحیه خوش بدرخشد و مقابل حریفش گل های زیادی بزند. مصری ها که امیدوار بودند با بازگشت محمد صلاح بتوانند از این بازی امتیاز بگیرند 3 بار دروازه خود را باز شده دیدند تا در نهایت با این شکست نخستین تیمی باشند که از گردونه رقابت ها کنار می روند .روس ها هم با این برد 6 امتیازی شدند تنا نخستین تیمی باشند که صعود خود را قطعی کرده اند.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

بیشتر بخوانید:

 

روز هفتم جام جهانی 2018 روسیه 

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ پرتغال1-0 مراکش ورزشگاه لوژنیکی 

تیم ملی فوتبال پرتغال موفق شد با درخشش رونالدو در دقایق ابتدایی مسابقه از حریف خود پیش بیافتد. شاگردان سانتوس با همان گل پیروز شدند اما تا آخرین دقایق مسابقه به حراست و دفاع از دروازه خود مشغول بودند. مراکشی ها که در نخستین بازی مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان شکست خورده بودند می دانستند که در صورت شکست از گردونه مسابقات کنار می روند و به همین دلیل بازی زیبایی را ارئه کردند با این حال در گلزنی ناکام بودند تا دومین تیم حذف شده از جام جهانی باشند.

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ اروگوئه 1- 0 عربستان ورزشگاه روستوف 

تیم ملی فوتبال اروگوئه مقابل سعودی ها موفق شد با یک گل به برتری برسد تا دومین تیم راه یافته به مرحله حذفی جام جهانی 2018 روسیه باشد. عربستانی ها که در نخستین بازی با 5 گل مغلوب میزبان شده بودند در این دیدار برای نباختن به زمین آمدند و در نهایت با یک گل شکست خوردند تا سومین تیم حذف شده از رقابت های جام جهانی فوتبال باشند.

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ ایران0-1 اسپانیا ورزشگاه کازان

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین بازی خود در رقابت های جام جهانی فوتبال به مصاف اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 رفت و با ارئه یک بازی زیبا در نهایت با یک گل شکست خورد. شاگردان کی روش که به خوبی حریف را مهار کرده بودند تنها در صحنه ای اشتباه کردند و گل خوردند البته ملی پوشان توانستند در ادامه گل مساوی را به ثمر برسانند اما این گل توسط داور مردود اعلام شد. تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود این شکست بازهم شانس آن را دارد تا با شکست پرتغال در آخرین بازی خود راهی مرحله حدفی جام جهانی فوتبال شود.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

روز هشتم جام جهانی 2018 روسیه

۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ فرانسه1 - 0پرو ورزشگاه اکاترینبورگ 

تیم ملی فوتبال فرانسه موفق شد در یک بازی نزدیک پرو را با یک گل شکست دهد . آن ها با این برد سومین تیمی بودند که حضورشان در مرحله حذفی را قطعی کردند و باعث حذف نماینده آمریکای جنوبی شدند. پرو با وجود بازی زیبایی که ارائه داد همانند بازی نخست در گل زنی بدشانس بود تا چهارمین تیم حذف شده از رقابت های جام جهانی فوتبال باشد.

۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ استرالیا1- 1دانمارک ورزشگاه سامارا 

تیم ملی فوتبال دانمارک که در نخستین بازی خود توانسته بود با درخشش اشمایکل ، پرو را از پیش رو بردارد با گل زود هنگامی که زد بسیاری از هوادارانش را به صعود امیدوار کرد اما در ادامه کار این استرالیایی ها بودند که با درخشش خود میدان را به دست گرفتند و در نهایت گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند تا همچنان در این رقابت ها باقی بمانند. البته نماینده آسیا باید در آخرین بازی پرو را شکست دهد و منتظر شکست دانمارک باشد تا بتواند به مرحله یعدی برسد.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ آرژانتین0 - 3 کرواسی ورزشگاه نیژنی نووگورود

تیم ملی فوتبال آرژانتین با ارائه یکی از ضعیف ترین بازی های خود مقابل کرواسی با 3 گل شکست خورد تا در یک قدمی حذف از این رقابت ها قرار بگیرد. کروات ها در این بازی همانند بازی نخست مقابل نیجریه در گل زنی موفق عمل کردند و با ارائه یک بازی زیبا توانستند صعود خود به مرحله بعدی را به عنوان چهارمین تیم مسجل کنند.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

روز نهم جام جهانی 2018 روسیه 

۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ برزیل 2- 0کاستاریکا ورزشگاه سن پترزبورگ

شاگردان تیته در دومین بازی خود در رقابت های جام جهانی فوتبال موفق شدند با دو گل دیر هنگام کوتینیو و نیمار مقابل کاستاریکا به پیروزی برسند. کاستاریکا که شگفتی ساز دور گذشته رقابت های جام جهانی فوتبال بود با این شکست از رقابت های این دوره حذف شد تا پنجمین تیم حذف شده رقابت ها باشد.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ ایسلند 0- 2 نیجریه ورزشگاه وولگوگارد

تیم ملی فوتبال نیجریه موفق شد در دومین دیدار خود در رقابت های جام جهانی فوتبال به نخستین بربد خود دست یابد تا همچنان امید خودش و آرژانتین برای صعود به دور بعدی مسابقات زنده بماند. نیجریه ای ها با این برد 3 امتیازی شدند و پس از کرواسی 6 امتیازی در جایگاه دوم قرار گرفتند. ایسلند هم با این شکست با یک امتیاز و تفاضل منفی 2 گل خورده به رتبه سوم رسید و آرژانتین هم با یک امتیاز و تفاضل گل منفی 3 گل خورده در جایگاه چهارم قرار گرفت. یاران مسی حالا شانس آن را دارند تا با شکست نیجریه در بازی پایانی راهی مرحله حذفی جام جهانی فوتبال شوند.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ سوئیس 2 - 1صربستان ورزشگاه کالینینگراد 

تیم ملی فوتبال صربستان که توانسته بود در نخستین دیدار خود کاستاریکا را از پیش رو بردارد در این دیدار توانست گل نخست را به ثمر برساند تا به صعود بی دردسر از این گروه امیدوار شود اما در ادامه سوئیسی ها که قصد نداشتند به این راحتی از قید امتیاز این بازی بگذرند بازی خوبی را به نمایش گذاشتاند و با نتیجه 2 - 1 به پیروزی رسیدند تا با 4 امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار بگیرند. گل دوم سوئیس دقیقه 90 مسابقه و توسط شقیری به ثمر رسید.

روز دهم جام جهانی 2018 روسیه 

۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ بلژیک 5 - تونس 2  ؛ ورزشگاه اسپارتاک

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ کره جنوبی 1 - مکزیک 2 ؛ ورزشگاه روستوف

۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ آلمان 2 - سوئد 1 ؛ ورزشگاه سوچی

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

 

روز یازدهم جام جهانی 2018 روسیه 

۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰/ انگلیس- پاناما ورزشگاه نیژنی نووگورود

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و پاناما در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امروز «یکشنبه» از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند.در نهایت این دیدار با نتیجه 6 بر یک به سود یاران هری کین به پایان رسید.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ ژاپن- سنگال ورزشگاه اکاترینبورگ 

تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و سنگال در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امروز «یکشنبه» از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.دیدار تیم‌های ژاپن و سنگال با تساوی ۲- ۲ به پایان رسید تا تکلیف صعود سامورایی‌ها به روز آخر کشیده شود.

۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ لهستان- کلمبیا ورزشگاه کازان

تیم‌های ملی فوتبال لهستان و کلمبیا در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به مصاف هم رفتند که کلمبیا با سه گل حریف را شکست داد.

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

روز دوازدهم جام جهانی 2018 روسیه 

۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ اروگوئه 3- روسیه صفر؛ ورزشگاه سامارا 

۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ عربستان 2 - مصر 1 ؛ ورزشگاه وولگوگارد 

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ ایران 1 - پرتغال 1 ؛ ورزشگاه سارانسک

۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ مراکش 2 - اسپانیا 2 ؛ ورزشگاه کالینینگراد 

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

روز سیزدهم جام جهانی 2018 روسیه 

۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ دانمارک صفر - فرانسه صفر - ورزشگاه لوژنیکی

۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ استرالیا صفر - پرو 2 - ورزشگاه سوچی

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ آرژانتین 2 - نیجریه 1 - ورزشگاه سن پترزبورگ

۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ کرواسی2 - ایسلند 1 - ورزشگاه روستوف 

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

روز چهاردهم جام جهانی 2018 روسیه 

۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ کره جنوبی 2 - آلمان صفر - ورزشگاه کازان

۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ مکزیک صفر -سوئد 3 -  ورزشگاه اکاترینبورگ

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ صربستان صفر - برزیل 2 -  ورزشگاه اسپارتاک

۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ سوئیس 2 - کاستاریکا 2 - ورزشگاه نیژنی

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

روز پانزدهم جام جهانی 2018 روسیه 

۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ انگلیس صفر - بلژیک 1 - ورزشگاه کالینینگراد

۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ پاناما 1 - تونس 2 - ورزشگاه سارانسک

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ ژاپن صفر - لهستان 1 -  ورزشگاه وولگوگارد 

۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ کلمبیا 1 - سنگال صفر - ورزشگاه سامارا

کامل‌ترین برنامه و زمابندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه 

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

روز شانزدهم جام جهانی 2018 روسیه 

۹ تیرماه ۱۳۹۷ساعت ۱۸:۳۰/  فرانسه 4 - آرژانتین 3، ورزشگاه کازان (بازی ۵۰)

۹ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/  اروگوئه 2 - پرتغال 1، ورزشگاه سوچی (بازی ۴۹)
روز هجدهم جام جهانی 2018 روسیه 

۱۰ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ اسپانیا (۱) ۳ - روسیه (۱) ۴، ورزشگاه لوژنیکی (بازی ۵۱)

۱۰ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ کرواسی (1) 3 - دانمارک (1) 2، ورزشگاه نیژنی نووگورود (بازی ۵۲)

روز نوزدهم جام جهانی 2018 روسیه 

۱۱ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ برزیل 2 - 0 مکزیک  ، ورزشگاه سامارا (بازی ۵۳)

۱۱ تیرماه ۱۳۹۷ساعت ۲۲:۳۰/ بلژیک 3 - 2 ژاپن، ورزشگاه روستوف (بازی ۵۴)

روز بیستم جام جهانی 2018 روسیه 

۱۲ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰ / -سوئد 1 - 0 سوئیس ، ورزشگاه سن پترزبورگ (بازی ۵۵)

۱۲ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰ G۲ - انگلیس 1 (4) - (3) 1 کلمبیا، ورزشگاه اسپارتاک (بازی ۵۶)

مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه 

روز بیست و سوم جام جهانی 2018 روسیه 

۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ اروگوئه - فرانسه ، ورزشگاه نیژنی نووگورود  (بازی ۵۷)

۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ برزیل - بلژیک (بازی ۵۸)

روز بیست و چهارم جام جهانی 2018 روسیه 

۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/  انگلیس - سوئد ، ورزشگاه سامارا (بازی ۶۰)

۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/  کرواسی - روسیه، ورزشگاه سوچی (بازی ۵۹)

مرحله نیمه نهایی  جام جهانی 2018 روسیه 

روز بیست و هفتم جام جهانی 2018 روسیه 

۱۹ تیرماه ۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ فرانسه1 - 0بلژیک، ورزشگاه سن پترزبورگ  (بازی ۶۱)

روز بیست و هشتم جام جهانی 2018 روسیه 

۲۰ تیرماه ۹۷ ساعت ۲۲:۳۰/ انگلیس 1- 2کرواسی، ورزشگاه لوژنیکی (بازی ۶۲)

دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه 

روز سی و یکم جام جهانی 2018 روسیه 
۲۳ تیرماه ۹۷ ساعت ۱۸:۳۰/ انگلیس0-2  بلژیک ورزشگاه سن پترزبورگ  

دیدار فینال جام جهانی 2018 روسیه 

روز سی و دوم جام جهانی 2018 روسیه 
۲۴ تیرماه ۹۷ ساعت ۱۹:۳۰/ کرواسی- فرانسه، ورزشگاه لوژنیکی

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۴ تير ۱۳۹۷
ما خوب بازی نکردیم خیلی زود حذف شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۴ تير ۱۳۹۷
متاسفانه ایران از جام جهای حذف شد چه فایده...
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۰۱ ۱۴ تير ۱۳۹۷
تیم ایران باخت بد هم باخت باید واقعیت را قبول کرد که با دعوا نمیشود جام را برد بلکه باید بازی بلد بود. البته نیازی هم به برد نبود چون با باخت و عدم صعود ایران مردم هم جشن گرفتند و از تیم هم استقبال کردند این یعنی برد و باخت برای یک عده ای یکیست. یک عده ای هم جلوی هتل تیم پرتغال آبروریزی کردند. واقعاً جای تأسفه.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۰۱ ۱۴ تير ۱۳۹۷
تیم ایران باخت بد هم باخت باید واقعیت را قبول کرد که با دعوا نمیشود جام را برد بلکه باید بازی بلد بود. البته نیازی هم به برد نبود چون با باخت و عدم صعود ایران مردم هم جشن گرفتند و از تیم هم استقبال کردند این یعنی برد و باخت برای یک عده ای یکیست. یک عده ای هم جلوی هتل تیم پرتغال آبروریزی کردند. واقعاً جای تأسفه.
Iran (Islamic Republic of)
علی ابراهیمی
۱۶:۲۰ ۰۹ تير ۱۳۹۷
علیک. این جام جهانی ایران خیلی خیلی خوب بازی کرد اگه ضربه بازیکن ما گل میشد در بازی ایران پرتغال کشور ما سعود میکرد، ولی حیف نشد که نشد. من حاظرم شرت ببندم امسال اسپانیا100درصد قهرمانه میگم نیم نهایی از سمت راست برزیل و بلژیک بازی میکنن که مساوی میکنن میرسن به پنالتی برزیل حذف میشود و از سمت چپ اسپانیا با فرانسه که اسپانیا با نتیجه بالا میبره و فینال اسپانیا بلژیک که اسپانیا(1:0)میبره و قهرمان جام جهانی 2018 اسپانیا هست. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی ابراهیمی
۱۶:۲۰ ۰۹ تير ۱۳۹۷
علیک. این جام جهانی ایران خیلی خیلی خوب بازی کرد اگه ضربه بازیکن ما گل میشد در بازی ایران پرتغال کشور ما سعود میکرد، ولی حیف نشد که نشد. من حاظرم شرت ببندم امسال اسپانیا100درصد قهرمانه میگم نیم نهایی از سمت راست برزیل و بلژیک بازی میکنن که مساوی میکنن میرسن به پنالتی برزیل حذف میشود و از سمت چپ اسپانیا با فرانسه که اسپانیا با نتیجه بالا میبره و فینال اسپانیا بلژیک که اسپانیا(1:0)میبره و قهرمان جام جهانی 2018 اسپانیا هست. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضاسعادتپور
۱۶:۰۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
بچه هاپرتغال روپوست میکنن،واسپانیا رومساوی میکنن به امیدخداوبه همت بازیکنان کشورمون
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۴:۰۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
با۳امتیاز سوم میشیم
Singapore
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۳ خرداد ۱۳۹۷
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ایران میترکونه.البته توپ رو .
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۱:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
یک بردودومساوی میخواهیم شدنیه بزرگ نکنیم تیم‌های دیگررا مادازهرنظر اماده جوان تکنیکی فیزیک مناسب داریم .ترسدرابریزینددور بردیم ازاسم حریف نترسید خواهشاً.اوناباغرورمیاندومارو ضعیف فرض کردن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
یک بردودومساوی میخواهیم شدنیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
مادازهرنظر اماده جوان تکنیکی فیزیک مناسب داریم .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ان شاالله دوتا بازی رو میبریم و صعود میکنیم به دور بعد. یادمون باشه ما ایرانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
حتما
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۱:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ان شاالله دوتا بازی رو میبریم و صعود میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۵۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
منتظر سورپرایزهای تیم ملی فوتبال در جام جهانی باشید ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۱۷ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
ایران مهد شیران دوس دارم مراکشو ضربه فنی کنیم اسپانیارو مساوی پرتقالم یک هیچ ببریم
خداکمکمون میکنه شیرای ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ابران ۱-۰ مراکش
ایران ۰-۰ اسپانیا
ایران ۰-۰ پوروتغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ایران باید حداقل مراکش را ببرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
با افتخار تمام ، تمام بازی ها رو می بازیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
با افتخار تمام ، تمام بازی ها رو می بازیم !
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۰۸:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
خوش به حال تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
با افتخار تمام ، تمام بازی ها رو می بازیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
چرا همیشه ایران رو با غول های فوتبال دنیا هم گروه میکنن ؟!
Germany
علیرضا اکبرنژاد
۱۸:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ما جلوی آرژانتین هم باختیم ولی با افتخار .امیدوارم اگه باختی اتفاق بیفته به همون شکل باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
از اسپانیا و پرتغال بهتر و قوی تر نبود که ایران رو باهاش هم گروه کنن ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
نمیدونم چرا هر دوره ایران رو با قدرتمندترین و بزرگترین تیم های دنیا هم گروه میکنن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ایران ۱۰ مراکش ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ایران همه رو میبره مطمعن باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
پیروزی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ایران همه رو میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ایران همه رو میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ایران برنده ی جام جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
ایران جام رو میبره
Iran (Islamic Republic of)
وحید بابایی
۱۸:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
انشالله ایران بتونه بهترین بازیشو به نمایش بذاره و امیدوارم بتونیم از گروهمون بریم بالا
ما دوره قبل مقابل آرژانتین خیلی خوب بازی کردیم و اگه یکم خوش شانس بودیم حتی برنده هم میشدیم
و ما تو این دوره قوی تر از دوره قبل هستیم پس مطمئن باشید به امید خدا صعود میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
بهترین جام جهانی به نظرم جام جهانی 2006 المان بود از لحاظ میزبانی و کیفیت بازیهاش و..

توپش هم آخرین توپی بود که قشنگ بود بعدش دیگه چندان جذابیتی نبود مخصوصا از لحاظ نقشو نگار توپ هاش که هیچی دیگه جلب توجه نبود
توپ فقط 2002 که معرکه بود و 2006
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
مراکش به همراه ایران از گروه صعود خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
چرا بعضی تایم هاش اینقدر قاطی پاتیه!؟ یه بار ساعت 14 یبازی ساعت 16 یهبازی ساعت 22 یه بازی ساعت 23 یه بازی...
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۲۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
همه رو باختیم .... من میییییییدونم ما میبااازیییییییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
4 تیر ماه جام جهانی برای ایران به پایان می رسد و درحالی که چیزی از بچه های تیم کم نشده است به سمت کشور باز خواهند گشت
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۷:۲۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
چرا قبول نمیکنید این واقعیته
آخرین اخبار