جام جهانی ۲۰۱۸؛

نیجریه 1 - آرژانتین 2/مسی در جام باقی ماند +فیلم

تیم‌های ملی فوتبال نیجریه و آرژانتین در چارچوب رقابت‌های جام جهانی به مصاف هم رفتند که یاران مسی با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌های ملی فوتبال نیجریه و آرژانتین در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ امشب «سه شنبه» از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

آرژانتین:

  • فرانکو آرمانی، مرکادو، تاگلیافیکو، ماسچرانو، مارکوس روخو، اوتامندی، بانگا، دی‌ماریا، انزو پرس، مسی و ایگواین.

گزارش لحظه به لحظه/ نیجریه صفر - آرژانتین 1

نیجریه:

  • اوزوهو، اودوو، اندیدی، اکونگ، بالوگون، موسا، اتوبو، میکل، موزس، ایهناچو و اومرو.

گزارش لحظه به لحظه/ نیجریه صفر - آرژانتین 1

بازی کاملا آرام و متعادل آغاز شد. آرژانتینی ها برای صعود به مرحله بعد در این بازی محکوم به پیروزی هستند و نیجریه سعی دارد با کسب حداقل یک نتیجه مساوی راهی مرحله بعد شود.

نخستین موقعیت بازی را بازیکنان نیجریه در دقیقه شش ایجاد کردند اما حمله بازیکنان نیجریه پشت محوطه جریمه توسط مدافعان آرژانتین مهار شد.

آرژانتین پس از گذشت 10 دقیقه از زمان بازی، توپ و میدان را در اختیار گرفت و سعی در ایجاد حفره در خط دفاع فشرده نیجریه داشتند.

در دقیقه 14 آرژانتین توسط مسی به گل رسید. پاس عالی و بلند اور بانگا از میانه های زمین برای مسی، با کنترل زیبایی فوق ستاره آرژانتین همراه شد و این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه نیجریه با پای راست ضربه اش را زد و توپ وارد دروازه نیجریه شد.

گزارش لحظه به لحظه/ نیجریه صفر - آرژانتین 1

گزارش لحظه به لحظه/ نیجریه صفر - آرژانتین 1

بازی پس از گل آرژانتین آرام و متعادل شد و این بار آرژانتینی ها که با این نتیجه صعود می کردند بازی را کنترل کردند.

در دقیقه 27 مسی یک پاس عالی را درون محوطه جریمه برای هیگواین آماده کرد اما مهاجم تیم یوونتوس که دیر به توپ رسید نتوانست ضربه خوبی را به توپ بزند و دروازه نیجریه ضربه آرام او را مهار کرد.

گزارش لحظه به لحظه/ نیجریه صفر - آرژانتین 1

در دقیقه 32 پاس عالی از میانه های زمین برای دیماریا با فرار این بازیکن همراه شد و در آستانه ورود به محوطه جریمه توسط مدافع نیجریه سرنگون شد . ضربه آزاد را مسی به زیبایی زد اما شوتش با بدشانسی به تیر دروازه نیجریه برخورد کرد.

گزارش لحظه به لحظه/ نیجریه صفر - آرژانتین 1

مسی در این مسابقه عملکردی کاملا متفاوت نسبت به دو مسابقه قبلی آرژانتین داشته و تا این دقیقه بازی بسیار خوبی را به تمایش گذاشته است.

در دقیقه 44 نیجریه یک فرصت عالی در محوطه جریمه آرژانتین به دست آورد اما مارکوس روخو توپ را با پا از جلوی سر ایهیناچو دور کرد و سپس پایش به سر این بازیکن نیز برخورد کرد. برخوردی که داور برخلاف نیجریه ای ها اعتقادی به پنالتی نداشت.

در لحظات پایانی نیمه نخست نیجریه برای جبران گل خورده تلاش کرد که ثمری نداشت و نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

گزارش لحظه به لحظه/ نیجریه 1 - آرژانتین 1

بیشتر بخوانید:

دیپورت ۲۴ هوادار تیم ملی فوتبال آرژانتین از روسیه

پیش‌بینی گربه پيشگو براى ديدار آرژانتين - نیجریه

نیمه دوم را نیجریه هجومی آغاز کرد و نیجریه در دقیقه 49 صاحب یک ضربه پنالتی شد. روی یک ضربه کرنر ماسکرانو با مهاجم نیجریه یارگیری کرده بود و تعادل او را به هم زد. داور مسابقه این صحنه را با سختگیری پنالتی تشخیص داد . ویکتور موسس پنالتی را تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.

گزارش لحظه به لحظه/ نیجریه 1 - آرژانتین 1

آرژانتین با وجود اینکه با این نتیجه از دور رقابتها کنار می رود اما تلاش خاصی برای پیروزی نمی کند.هافبک های این تیم ناتوان در بازیسازی هستند و خبری از حملات پرتعداد روی دروازه نیجریه نیست.

در دقیقه 70 حرکت عالی بازیکنان نیجریه به سمت دروازه آرژانتین با شوت دیدنی اندیدی همراه شد اما شوت خطرناک این بازیکن با اختلاف اندک به بالای دروازه آرژانتین رفت.

در دقیقه 75 ضربه خطرناک ایگالو با اختلاف ناچیز به کنار دروازه آرژانتین رفت. پیش از این صحنه توپ پس از ضربه سر روخو به دست این بازیکن نیز برخورد کرد که نیجریه ای ها اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور پس از بررسی ویدیوی این صحنه را با تصمیمی عجیب پنالتی تشخیص نداد.

در دقیقه 80 هیگواین یک فرصت عالی در محوطه جریمه نیجریه به دست آورد اما شوتش را محکم به بالای دروازه زد.

در دقیقه 82 ایگالو با دروازه بان آرژانتین تک به تک شد اما آرمانی توپ او را به خوبی مهار کرد.

کاشته بسیار خطرناک بازیکنان نیجریه از پشت محوطه جریمه با اختلافی ناچیز به کنار دروازه آرژانتین رفت تا با خوش شانسی همچنان در مسابقه باقی بمانند.

در دقیقه 86 آرژانتین به گل دوم رسید. سانتر عالی مرکادو از جناح راست را مارکوس روخو مدافع پیش کشیده آرژانتین با شوتی سرضرب وارد دروازه نیجریه کرد تا بازی دو بر یک شود.

گزارش لحظه به لحظه/ نیجریه 1 - آرژانتین 2

در دقایق پایانی مسابقه نیز آرژانتینی سراپا دفاع شدند تا از برتری خود دفاع کنند.

در نهایت آرژانتین این مسابقه را دو بر یک برد تا نیجریه ای ها حسرت فرصت های زیاد از دست رفته خود را بخورند و آرژانتین چهار امتیازی پس از کرواسی 9 امتیازی راهی مرحله بعد و حریف فرانسه در یک هشتم نهایی شود. نیجریه با سه و ایسلند با یک امتیاز نیز از دور رقابتها حذف شدند.

 

انتهای پیام/

پیروزی آرژانتین مقابل نیجریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار