با نصب جداکننده‌های بتنی؛

کاهش ترافیک در خیابان گلبازخان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: به منظور کاهش ترافیک و عبور ایمن از تقاطع گلبازخان و قدس، طرح کانالیزه کردن مسیر حرکت در خیابان‌های قدس و معلم انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،علی زنگی‌آبادی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان با اشاره به اجرای طرح بازگشایی خیابان گلبازخان و همچنین طرح ترافیکی خیابان قدس، گفت: در بعضی موارد مشاهده می‌شد که تعداد معدودی از رانندگان بدون توجه به علایم و تجهیزات ترافیکی و بدون کاهش سرعت، اقدام به عبور از این تقاطع می‌کنند.

وی با بیان اینکه طبق آمار پلیس، تعدادی تصادف هم در این تقاطع رخ داده که منجر به فوت یکی از همشهریان شده است، گفت: با توجه به مشکلات به وجود آمده و طبق بررسی‌های کارشناسی ترافیکی، طرح کانالیزه شدن مسیر تردد و گردش در تقاطع گلبازخان آماده و در کارگروه ترافیک مطرح شد که بعد از تصویب در این کارگروه تخصصی، جهت اجرا به معاونت فنی و اجرایی سازمان ترافیک ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان در خصوص چگونگی اجرای این طرح، گفت: با توجه به مسیر خودرو‌های عبوری از این تقاطع، جداکننده‌های ترافیکی در خیابان قدس به سمت شمال، دو مسیر را از هم تفکیک می‌کند؛ به این صورت که حرکت در شرق و غرب انجام می‌شود و در خیابان گلبازخان که مسیر به صورت مستقیم وارد خیابان معلم می‌شود، تردد خودرو‌ها فقط به سمت غرب انجام می‌شود.

زنگی‌آبادی اظهارکرد: از همشهریان درخواست می‌شود با احترام به قانون و توجه به علایم ترافیکی، در کاهش ترافیک و ارایه بهتر خدمات ترافیکی، سازمان را یاری کنند.

انتهای پیام/ی

استفاده از جداکننده بتنی در خیابان گلبازخان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار