احداث 3 زمین چمن مصنوعی در شهرهای لاله زار، نگار و دشتکار بردسیر

فرماندار بردسیر از احداث سه زمین چمن مصنوعی با حمایت شرکت صنایع ملی مس در شهرهای لاله زار، نگار و دشتکار این شهرستان طی آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای ورزش بردسیر با موضوع معارفه رئیس جدید هیئت فوتبال این شهرستان به ریاست نجف پور، فرماندار بردسیر به عنوان رئیس شورای ورزش و با حضور حجت الاسلام تارم امام جمعه و قرایی رییس هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شد.

نجف پور، فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان بردسیر در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و اعضای شورای ورزش، از حضور پیشکسوتان، روسای هیئت های ورزشی و ورزشکاران در جلسه تقدیر کرد.

وی به بیان گزارشی از موفقیت های ورزشی شهرستان بردسیر طی سال ۹۶ پرداخت و اقدامات عمرانی و به فرجام رساندن پروژه های ورزشی نظیر پروژه استخر شنای بردسیر را از جمله مهمترین این موفقیت ها عنوان کرد.

نجف پور، پروژه های زورخانه بخش گلزار، سالن ورزشی دهستان باغابر و سالن ورزشی سقف کوتاه بردسیر را از اصلی ترین پروژه های عمرانی ورزش این شهرستان در سال ۹۷ عنوان کرد.

رئیس شورای ورزش بردسیر با تقدیر از حضور پررنگ و ارزنده عکاف زاده، عباسلو و ابراهیمی مدیران عامل صنایع فولاد این شهرستان، از اجرای سه زمین چمن مصنوعی با حمایت شرکت صنایع ملی مس در شهرهای لاله زار، نگار و دشتکار خبر داد.

فرماندار بردسیر به جذب ورزشکاران توانمند در شرکت های صنعتی فولادی به عنوان نیروهای ورزشی اشاره کرد و از بکارگیری تعدادی از جوانان ورزشکار در مجموعه سیرجان ایرانیان در آینده نزدیک خبر داد.

نجف پور با تشکر از زحمات خضری رییس اسبق هیئت فوتبال، برای رنجبر، رییس جدید این هیئت آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام تارم امام جمعه شهرستان بردسیر نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی ورزش، همگان را به استفاده حداکثری از فرصت باقی مانده از ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

وی با اشاره به اهمیت حضور جوانان در حوزه های مختلف، از توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان بردسیر ابراز رضایت و برای رنجبر، رییس جدید هیئت فوتبال آرزوی موفقیت کرد.

خدادادپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسیر نیز ضمن خوش آمد گویی به حضار، به ارائه گزارشی از وضعیت ورزش بردسیر پرداخت و عملکرد یک سال اخیر فوتبال را در این شهرستان تشریح کرد.

وی با تقدیر از حسن توجه نجف پور، فرماندار این شهرستان به حوزه ورزش، عملکرد عمرانی ورزش در سال ۹۶ را عالی ارزیابی کرد و از تلاش های مجموعه هیئت های ورزشی تشکر کرد.

خدادادپور با انتقاد به دخالت های سیاسی برخی در امور مدیریتی ورزش استان، از نگاه حمایتی و ارزشمند حسن پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع قدردانی کرد.

وی با اشاره به توانمندی رنجبر رئیس جدید هیئت فوتبال بردسیر و حمایت بزرگان و دلسوزان فوتبال از وی، آینده فوتبال بردسیر را روشن  توصیف کرد.

در پایان از زحمات خضری رییس پیشین هیئت فوتبال شهرستان بردسیر تقدیر و وحید رنجبر به عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی شد.

انتهای پیام/ب

جلسه شورای ورزش شهرستان بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار