جشنواره E3 2018:

معرفی شاخصه‌های جدید Call of Duty Black Ops 4 +تیزر

شب گذشته در کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای E3، شرکت سونی شاخصه‌های جدیدی از بازی Call of Duty Black Ops 4 را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، 27 اردیبهشت بود که کمپانی Actyvision فرنچایز خود، Call of Duty Black Ops 4 را معرفی کرد و تاریخ انتشار رسمی آن را 18 اکتبر (26 مهر) اعلام کرد. با پخش تریلر این بازی در آن تاریخ مشخصه‌های کاملی از آن معلوم نبود و همه علاقمندان باید تا زمان برگزاری کنفرانس بازی‌های رایانه‌ای صبر می‌کردند تا خبرهای جدید آن شنیده شود. شب گذشته صبر علاقمندان بازی Call of Duty به ثمر رسید و کمپانی Actyvision در طول برگزاری کنفرانس Play Station شرکت سونی شاخصه‌های جدید بازی مورد انتظار Black Ops 4 را با یک تیزر به نمایش گذاشت.

بازی Call of Duty Black Ops 4 قرار است راه و روش انتشار محتوای قابل دانلود را در صنعت بازی‌های ویدیویی تغییر دهد. بر اساس اعلام شرکت Actyvision، به این بازی قسمتی به نام Black Ops pass اضافه شده که روشی جدید برای راه‌اندازی قسمت لایو بازی را به این بازی آورده است. گیمرها در این قسمت هم با انتشار زودتر نقشه‌ها و محل‌های جدید بازی در بخش چند نفره روبرو خواهند شد و دیگر حالت قدیمی Call of Duty Black Ops که در 4 بخش جداگانه منتشر می‌شد، حالت جدیدی به خود گرفته‌اند.

معرفی شاخصه‌های جدید Call of Duty Black Ops 4 +تیزر

قسمت Black Ops pass شامل قسمت‌هایی از جمله زامبی، چندنفره و مد Battle Royale می‌شود. این قسمت‌ها فرم‌های زیر را خواهند دید:

1 - «Classified»، یک بخش اضافه زامبی

2 - 4 بخش جدید زامبی

3 - 12 نقشه در بخش چند نفره

4 - 4 کاراکتر انحصاری بخش Blackout

گفتنی است؛ این بازی قرار است برای کنسول‌های Xbox One  و PS4 و همچنین رایانه‌های شخصی وارد بازار شود. Actyvision اعلام کرد که جزئیات بیشتری از این بازی را بعدا اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار