عنوان Horizon: Zero Dawn پیش از عرضه بسیار کسل‌کننده بوده است!

بر اساس مصاحبه اخیر سازندگان عنوان Horizon: Zero Dawn، نقشه این بازی پیش از عرضه چند برابر نقشه فعلی بوده است.

نقشه عنوان Horizon، پیش از عرضه چندین برابر بزرگ‌تر بود!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محصول پلی استیشن شرکت سونی یکی از معدود کنسول‌های تاریخ محسوب می‌شود که از آغاز فعالیت خود تاکنون همچنان مورد توجه کاربران و گیمرها قرار دارد.

دلیل اصلی موفقیت کنسول پلی استیشن بی شک عناوین انحصاری‌ای هستند که با داستان قوی و شخصیت‌پردازی‌های بسیار جذاب و متنوع هر سال کاربران بیشتری را به استفاده از این کنسول تشویق می‌کنند.

یکی از محبوب‌ترین عناوین انحصاری PS4 عنوان Horizon: Zero Dawn است که در جشنواره E3 سال 2016 معرفی و در فوریه سال 2017 عرضه شد. دلیل اصلی موفقیت این بازی گیم‌پلی بسیار ناب آن در زمان عرضه بود و اینکه تقابل دنیای انسان‌ها و هیولاهای عظیم‌الجثه را به تصویر می‌کشید.

به تازگی سازندگان بازی مصاحبه‌ای انجام داده و به این موضوع اشاره کرده‌اند که پیش از عرضه Horizon، مساحت نقشه آن بسیار بزرگ‌تر از نقشه فعلی بازی بود و به دلیل ترس از کسل‌کننده شدن بازی، حجم نقشه به نصف یا حتی بیشتر کاهش پیدا کرد.

با این تفاسیر اگر بخواهیم به مصاحبه اخیر سازندگان Horizon: Zero Dawn استناد کنید، عنوان مذکور پیش از عرضه بزرگترین نقشه تاریخ بازی‌های رایانه‌ای را داشته است.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

iOS11.4 با ویژگی‌های جدید از راه رسید

طرح مفهومی iOS 12؛ سیری با واقعیت افزوده ترکیب می‌شود +فیلم

آپدیت جدید واتس‌اپ؛ به افراد خارج از لیست مخاطبان پیام ارسال کنید

نسخه جدید اسنپ‌چت به صدا واکنش نشان می‌دهد

خداحافظی دروغ‌سنج‌های قدیمی با ورود تکنولوژی جدید هوش مصنوعی

انتهای پیام/

▐تغییر عمده‌ای که هنگام عرضه در عنوان Horizon رخ داد، چه بود؟▌ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار