نعمتی: نیمی از پاداش المپیک ریو را دریافت کردم

ملی پوش تیر و کمان گفت: نیمی از پاداش المپیک ریو را دریافت کردم و رئیس فدراسیون تیراندازی قول داده است که مابقی آن به زودی پرداخت می شود.

نعمتی: نیمی از پاداش المپیک ریو را دریافت کردمزهرا نعمتی ملی پوش تیر و کمان جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پرداخت پاداش المپیک ریو بیان کرد: زمانی که موفق به کسب سهمیه المپیک ریو در بخش تیراندازی با کمان شدم به من قول دادند که 100 میلیون تومان پاداش دادند که خوشبختانه در جلسه ستاد بازی های آسیایی نیمی از این مبلغ حدود 50 میلیون تومان پرداخت شد و رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان قول داد که ما بقی آن به زودی پرداخت شود.

او در مورد همکاری با تیم ملی تیراندازی با کمان عنوان کرد: به طور حتم با تیم ملی تیراندازی با کمان همکاری ام را ادامه می دهم اما در بخش ثبت نام مسابقات دچار مشکل شده ایم که مسئولان فدراسیون به دنبال برطرف کردن آن هستند و در صورتی که این مشکلات مرتفع شود باز هم در تیم ملی تیراندازی با کمان به فعالیتم ادامه می دهم.

ملی پوش پارا تیروکمان گفت: با تیم ملی تیروکمان جانبازان و معلولین تمریناتم را ادامه می دهم و در تیرماه عازم رقابت های جهانی جمهوری چک هستیم که امیدوارم بهترین نتیجه در این رقابت ها برای تیم ملی رقم بخورد و شاهد موفقیت ملی پوشان کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات نعمتی درباره پرداخت پاداش المپیک ریو 2016

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار