کیارستمی: دلیل ندارد زهرا نعمتی در انتخابات فدراسیون تیروکمان حاضر شود

دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: زهرا نعمتی در بخش پارا المپیک افتخاراتی کسب کرده، اما این دلیل بر حضورش در انتخابات تیر اندازی با کمان نمی‌شود.

کیارستمی: دلیل ندارد زهرا نعمتی در انتخابات فدراسیون تیروکمان حاضر شودرضا کیا رستمی دبیر فدراسیون تیروکمان ایران در گفتگو با خبرنگار گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره غیبت زهرا نعمتی پرچمدار المپیک ریو و قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۶ در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: زهرا نعمتی ملی پوش مدال آور کشورمان در مسلبقات پاراالمپیک است و در این زمینه افتخارات زیادی کسب کرده است، اما این امر دلیل بر حضور او در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان نمی‌شود، زیرا ملی پوشان دیگری وجود دارند که از او اصلح‌تر هستند و در مجمع انتخباتی حضور خواهند داشت.

او در ادامه درباره معیار و استاندارد‌های انتخاب ملی پوشانی که در مجمع اتخاباتی فدراسیون تیراندازی با کمان حضور دارند گفت: ملی پوشان بر اساس عملکرد و رنکینگ آن‌ها در مسابقات جهانی و امتیازات و مدال‌هایی که در رقابت‌های مختلف کسب کرده اند انتخاب می‌شوند، در حال حاضر اسماعیل عبادی، صادق اشرفی و پریسا براتی به عنوان نماینده ملی پوشان کشورمان در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیر وکمان حضور دارند.

کیارستمی درباره علت انصراف مهدی مبینی و سید رضا میر ابوطالبی گفت: در اکثر انتخابات‌ها تعدادی به نفع کاندیدای دیگر کنار می‌روند، عده‌ای شرایط را برای ادامه مناسب نمی‌دانند و انصراف می‌دهند و بعضی کاندیدا‌ها نیز هنگامی که حس می‌کنند رای نخواهند آورد کمی قبل از آغاز انتخابات انصراف خود را اعلام می‌کنند، اما مبینی و میر ابوطالبی توضیح دقیقی درباره علت انصرافشان به فدراسیون نداده اندو نمی‌توان دلیل انصراف آن‌ها را بیان کرد.

دبیر فدراسیون تیر و کمان کشورمان درباره وضعیت آمادگی تیم ملی برای مسابقات جاکارتا ورقابت‌های پیش رو در ترکیه گفت: ملی پوشان تیر اندازی کشورمان طبق برنامه‌ای از پیش مشخص شده تمرینات خود را انجام می‌دهند و تمرینات آن‌ها هیچ تداخلی با انتخابات فدراسیون ندارد.

او اضافه کرد:2 روز بعد از انتخابات ریاست فدراسیون تیر وکمان (۲۰/۲/۹۷)، انتخابی تیم ملی نوجوانان هستش و نفراتی که امتیازات بالایی کسب کنند و بتوانند رکورد‌های خوبی ثبت کنند به اردوی تیم ملی ملی دعوت خواهند شد و در نهایت یک خانم و یک آقا در رقابت‌های المپیک حضور خواهند داشت، چهار روز بعد از انتخابات فدراسیون نیز تیم ملی بزرگسالان تیروکمان کشورمان برای اردو و شرکت در مسابقات ترکیه، عازم این کشور می‌شوند.

رضا کیا رستمی گفت:تیم ملی کشورمان شانس بسیار بالایی برای کسب مدال در رشته کامپوند خانم‌ها و آقایان دررقابت‌های آسیایی جاکارتا دارد.

انتهای پیام /

دلیل انصراف مبینی و میرابوطالبی از اتخابات فدراسیون تیروکمان مشخص نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار