الگو سازی نامناسب در جامعه برای جوانان

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: عدم توجه به مقوله مهم الگو سازی درسالهای پس از جنگ درپاره ای موارد منجر به سرگشتگی هویتی،احساس پوچی در میان جوانان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ آئین تجلیل از جوانان برتر و سازمانهای مردم نهاد کهگیلویه وبویراحمد با الگو سازی نامناسب در جامعه برای جوانانحضورمعاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان  استان برگزارشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در این آئین  با اشاره به خلا الگو سازی در جامعه ایران خصوصا درسالهای پس از جنگ گفت:در زمان جنگ وسالهای دفاع مقدس ،الگو ونماد عینی جامعه ما کسانی بودند که با برخورداری از ویژگی هایی چون کمال دینی،فروتنی واز خود گذشتگی با دستهای خالی مقابل دنیا ایستادند.
سید محمد کاظم نظری افزود:عدم توجه به مقوله مهم الگو سازی درسالهای پس از جنگ درپاره ای موارد منجر به سرگشتگی هویتی،احساس پوچی در میان جوانان  و حتی عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی شده است.
وی با بیان اینکه اینکه در نتیجه این خلا بزرگ، جوانان ما به سمت سلبریتی ها وهنرپیشگان وکسانی که الگوی مناسبی نیستند سوق پیدا می کنند تصریح کرد:الگو قرار دادن چنین افرادی نمی تواند درجامعه وبرای جوانان ما نقش راهبردی و موثری را ایفا کند.
نظری تاکید کرد:الگوی جوان ایرانی باید افرادی باشند که در عرصه های مختلف ازجمله ورزش،کارآفرینی وحتی سیاست به خودباوری رسیده اند وبدون هیچ امتیازی وبا تکیه بر تلاش خود این جایگاه را کسب کرده اند.
معاون سیاسی استاندار خاطرنشان کرد:دستگاهها باید تلاش کنند تا افراد وجوانان موفق را به عنوان الگوهای مفید واثرگذار شناسایی،معرفی وتقویت کنند ودر گام بعدی نیز آنان را به کار بگیرند تا علاوه براستفاده ازظرفیت آنان، خلا به وجود آمده طی این سالها نیز جبران شود.
گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۸نفر از جوانان نخبه وبرتر دستگاهها وسازمانهای مردم نهاد استان تجلیل شد.
 انتهای پیام/غ

 تجلیل از جوانان برتر استان

برچسب ها: جوانان ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.