اعمال قانون تاکسی‌های اینترنتی بدون مجوز از امروز

رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: پلیس در راستای اجرای ماموریت‌های ذاتی و قانونی خود از امروز سه شنبه 22 خردادماه نسبت به اعمال قانون تاکسی‌های اینترنتی فاقد مجوز اقدام می‌کند.

اعمال قانون تاکسی‌های اینترنتی بدون مجوز از امروزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ هادی حاجی‌زاده افزود: ارائه دهندگان خدمات باید برابر ضوابط تعیین شده کارت و مجوز تردد داشته باشد و مسافرکشی یکی از آیتم‌های مطرح شده در قانون است که مشمول نظارت و اعمال قانون مجریان قانون قرار دارد.

وی گفت: مسوول ساماندهی و نظارت بر شرکت‌های تاکسی اینترنتی سازمان تاکسیرانی است و چنانچه ضوابط رعایت نشود، اعمال قانون از سوی پلیس راهور صورت می‌گیرد.

رییس پلیس راهور استان خراسان رضوی افزود: مهلت ارائه شده برای مجوزدار کردن شرکت‌های تاکسی اینترنتی تمام شده، و این شرکت‌ها پیش از این باید نسبت به اخذ مجوزهای قانونی اقدام می‌کردند. البته نگاه پلیس در این زمینه در درجه اول ارشادی است اما انتظار داریم هر چه سریعتر مجوزهای لازم از سوی این شرکت‌ها اخد شود.

حاجی‌زاده گفت: مسافرکشی با خودروی شخصی تخلف است و بدان جریمه تعلق می‌گیرد و اگر مسافرکشی در چارچوب ضوابط تعیین شده نباشد، پلیس موظف است خاطیان را اعمال قانون کند.

انتهای پیام//م.ن
 

 


تاکسی های اینترنتی بدون مجوز اعمال قانون خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.