با حضور رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت؛

تجلیل از فعالان قرآنی سازمان پدافند غیرعامل کشور

حجت الاسلام نمازی گفت: نباید قرآن کریم را فقط برای ماه مبارک رمضان بدانیم و باید با قرآن انس بگیریم و در روایات اسلامی تاکید شده است: تا میتوانید قرآن بخوانید و نگاه کردن، خواندن و فهم قرآن و ترویج و عمل به آن هرکدام دارای مرتبه ای می باشد.

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام و المسلین نمازی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاونین و کارکنان این سازمان در سالن شهید طهرانی مقدم برگزار شد.

در این مراسم معنوی آیاتی از قرآن کریم بصورت جزء خوانی توسط قاریان سازمان قرائت شد و پس از آن حجت الاسلام والمسلین نمازی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح به سخنرانی پرداخت.

تجلیل از فعالان قرآنی سازمان پدافند غیرعامل کشور

حجت الاسلام نمازی در ابتدای سخنان خود گفت: نباید قرآن کریم را فقط برای ماه مبارک رمضان بدانیم و باید با قرآن انس بگیریم و در روایات اسلامی تاکید شده است: تا میتوانید قرآن بخوانید و نگاه کردن، خواندن و فهم قرآن و ترویج و عمل به آن هرکدام دارای مرتبه ای می باشد. اینکه گفته می شود خواندن قرآن بدون تدبر و توجه به معانی و تفسیر بی فایده است از وسایس شیطان می باشد.

تجلیل از فعالان قرآنی سازمان پدافند غیرعامل کشور

وی گفت: قرآن کریم یک کتاب هوشمند است و میفهمد که چه کسی آن را قرائت می کند و با این قرآن بعضی ها به زلالت می افتند و بعضی ها هدایت می شوند. خوارج با همین قرآن شمشیر را بر سر امیرالمومنین زدند و به شهادت رساندند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: لازمه بهرمندی از قرآن کریم طهارت می باشد، نه سواد. و هر چقدر طهارت و پاکی بیشتر باشد فهم از قرآن نیز بیشتر و بهتر می شود.

حجت الاسلام نمازی تاکید کرد: اگر با قرآن آشنا شویم و انس بگیریم و میل به قرآن داشته باشیم بسیاری از مسائل و مشکلات ما حل می شود.

تجلیل از فعالان قرآنی سازمان پدافند غیرعامل کشور

در پایان این محفل قرآنی از سردار آل اسحاق معاون هماهنگ کننده سازمان و همچنین مهندس فرجی پور، جانشین قرارگاه پدافند سایبری کشور و حجت الاسلام و المسلمین اسفندیاری و چندی از کارمندان، بعنوان فعالان و قاریان قرآنی سازمان پدافند غیرعامل کشور تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است مراسم جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار