آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

لیورپول از خرید آلیسون بازماند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا مربوط به انتقال آلیسون از تیم رم به لیورپول است.با این حال مسئولان تیم لیورپول احتمال داده اند که به احتمال فراوان در پرداخت هزینه خرید 80 میلیون پوندی این بازیکن ناتوان خواهند ماند و به دنبال آن  احتمال سفر این دروازه بان توانا به تیم رئال مادرید که توانایی خرید هر بازیکنی را دارد بیشتر از سایر تیم ها خواهد بود.

یونایتد در صدد خرید بهترین مدافعان جهان

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

خوزه مورینیو ،سرمربی  تیم منچستریونایتد در تلاش است تا در نقل و انتقالات اروپا یکی از توانا ترین بازیکنان خط دفاعی را به تیم خود آورده و ترکیب خود قرار دهد و پیرو این تصمیم رافائل وران، جروم بواتنگ، كاليدو كوليبالی، ميلان اسكينريار، آليسيو روماگنولي، خوزه گيمنز و كاجلار سيانوكو در لیست اصلی ترین اهداف این تیم قرار گرفته اند و انتظار می رود این باشگاه مبلغی در حدود 50 تا 70 میلیون پوند را برای خرید یکی از این بازیکن هزینه کند.

دروازه بان نیمک نشین بارسلونا در راه لیگ برتر انگلیس

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

جاسپر کلیسن قصد دارد تا در نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا را ترک کرده و به یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس سفر کند.این دروازه بان هلندی دلیل اصلی خروج خود از بارسلونا را قرار گرفتن در سایه قدرت آندره ترشتگن،دروازه بان اول بارسلونا قرار داده و تمایل دارد تا در یکی از تیم های آرسنال ،لیورپول ،چلسی و ناپولی حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

کواچیچ رئال مادرید را ترک می کند

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

کواچیچ بازیکن رئال مادرید تلاش می کند تا در نقل و انتقلات تابستانی این تیم را ترک کرده و به تیم یوونتوس سفر کند.این بازیکن از مدت ها پیش تلاش کرده بود تا به یوونتوس سفر کند و در این تیم حاضر شود ولی زیدالدین زیدان مانع حضور او در این تیم شده بود و حالا این بازیکن با خروج بدون اطلاع زیدان تلاش می کند تا باری دیگر به تیم رئال مادرید نزدیک شود.

رافینیا در قبال اریکسن

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

بارسلونا تلاش می کند تا رافینیا،بازیکن تیم خود را که به صورت قرضی به یکی از تیم های سری آ سفر کرده بود با اریکسن ،یکی از بهترین بازیکنان تاتنهام تعویض کرده و به دنبال آن یکی از بهترین بازیکنان جوان، خط حمله جهان را در اختیار بگیرد.از سویی دیگر اما رافینیا از لیست بازیکنان مورد نیاز آبی اناری های کاتالان خارج شده و انتظار می رود دیگر این بازیکن جایگاهی در بارسلونا نداشته باشد.البته بارسلونا یک پیشنهاد خوب را نیز برای جذب این بازیکن به پوچتینو ،سرمربی تاتنهام خواهد داد تا این سرمربی از خروج بازیکنش راضی باشد.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.