سعیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها و چند استان کشور

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به دلیل احتمال وقوع صاعقه، سیل و وزش باد شدید شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند.

هشدار مدیریت بحران به تهرانی ها و چند استان کشوربهنام سعیدی معاون و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با وقوع طوفان و وزش باد شدید در دو روز آینده در کشور اظهار کرد: بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی کشور، با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید لحظه ای و احتمال آب گرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: امروز سه شنبه در شهرهای شمال آذربایجان شرقی و غربی، تهران، البرز، گیلان دامنه های البرز در استان مازندران به ویژه مناطق شرقی استان گلستان، شمال سمنان و خراسان شمالی شاهد وقوع طوفان و رعد و برق خواهیم بود.

سعیدی گفت: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور در روز چهارشنبه وزش باد شدید و طوفان در شهرهای در شرق تهران، شمال سمنان ، گلستان ، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی، دامنه های شرقی البرز در استان مازندران شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به انتظار وقوع صاعقه به خصوص درمناطق کوهستانی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و همچنین وزش باد شدید، شهروندان برای کاهش خسارات احتمالی و حفظ ایمنی  جوانب احتیاط را رعایت کنند.

معاون و سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: هموطنان از اسکان و توقف در مکان های مستعد سیلاب  و  در حاشیه و بستر رودخانه ها خوددرای کنند و همچنین با توجه به لغزندگی جاده ها، در رانندگی احتیاط کنند. همچنین در مناطق کوهستانی از ایستادن در زیر درختان و سکوهای بلند خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهری ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار