بانوان تنیس باز شهربابکی به صورت حرفه ای آموزش می بینند

باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری با همکاری تربیت بدنی کارکنان مس شهربابک، به منظور ارتقای سطح تنیس روی میز بانوان این شهرستان، با حمیده ایرانمنش مدرس بین المللی این رشته، قراردادی یک ساله امضا کرد.

محسن سفلایی مدیرعامل باشگاه شهرداری شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه ایرانمنش از مدرسان بین المللی در رشته تنیس روی میز و از بازیکنان سابق لیگ های حرفه ای جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی است، گفت: با توجه به شرایط تنیس روی میز شهربابک، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری با همکاری تربیت بدنی کارکنان مس شهربابک، برای ارتقای تنیس روی میز بانوان قراردادی یک ساله با وی بسته است.

 

 

وی با اشاره به اینکه ایرانمنش برای همه رده های سنی تنیس روی میز در بخش بانوان فعالیت می کند و کار استعدادیابی و  آموزش را نیز بر عهده دارد، افزود: از راهنمایی ها و مشاوره های او در بخش آقایان نیز بهره مند خواهیم شد.

سفلایی به فعالیت این مربی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در سانس های مختلف اشاره و ابراز امیدواری کرد: با حضور این مربی، بازیکنان شهربابکی به لیگ برتر کشور و تیم ملی در رده های مختلف راه پیدا کنند.

 حمیده ایرانمنش به تازگی مربیگری تنیس روی میز در شهرستان شهربابک را آغاز کرده، وی مدرس سطح یک بین المللی کشور است.

ایرانمنش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: با درخواست مدیرعامل باشگاه شهرداری شهربابک مربیگری بانوان را در این شهرستان پذیرفتم.

وی که سرمربیگری تیم ملی نوجوانان و مربیگری تیم بزرگسالان کشور را نیز بر عهده دارد، افزود: شهربابک ظرفیت های خوبی در رشته تنیس روی میز دارد، بر این اساس، باید خانواده ها علاقه ی بیشتری نشان دهند و فرزندان خود را در این رشته تشویق کنند.

ایرانمنش به کمرنگ شدن استعدادهای تنیس روی میز در استان اشاره کرد و یادآور شد: از دلایل اصلی این ضعف، کم کاری، بها ندادن و کم بودن مربیان فعال این رشته ورزشی در سطح استان است.

ایرانمنش ضمن ابراز خرسندی از حضور چند نوجوان مستعد و فعال در کلاس های آموزشی تنیس روی میز شهربابک، تأکید کرد: با حمایت خانواده ها، بالا رفتن انگیزه ها و حضور مربیان فعال تنیس روی میز، شهربابک در سطح حرفه ای آینده ای روشن دارد.

انتهای پیام/ب

کلاس های آموزشی برای بانوان تنیس باز شهربابکی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار