برگزاری جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان

جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شدو در این جلسه درباره راه اندازی و افتتاح چندین طرح فرهنگی در سطح مراکز کانون استان کرمانشاه، بحث و تبادل نظر شد.

برگزاری جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکانمهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛گفت:با پیش بینی آغاز به کار چندین طرح فرهنگی در مراکز کانون استان کرمانشاه، تنوع در ارایه فعالیت های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان رونق می گیرد.

وی گفت: با اشاره به نزدیکی فصل تابستان و آغاز کلاس های تابستانی در مراکز کانون استان، به کارشناسان حوزه های مختلف توصیه می شود با مراکز حوزه های خود ارتباط مستمر داشته باشند، تا حضور کودکان و نوجوانان در برنامه های تابستانی مراکز کانون همراه با شور و نشاط باشد.

همچنین  اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون طرح های فرهنگی و هنری که به زودی در تعدادی از مراکز کانون راه اندازی می شود، پرداختند.

افتتاح طرح هایی همچون؛ موزه عروسک ها، خانه موزه جلیلی، خانه فن آوری و بازی های ایرانی، و... از مباحثی بود که اعضای جلسه شورای فرهنگی درباره آنها به بحث پرداختند.

قرار است طرح های فرهنگی و هنری جدید، در سفر مدیرکل کانون کشور به کرمانشاه به بهره برداری برسد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

پیش بینی آغاز به کار چندین طرح فرهنگی در مراکز کانون استان کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار