پرداخت 10 میلیارد و 372 میلیون تومان تسهیلات به واحد تولیدی

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمدگفت:در سه ماهه نخست امسال 10 میلیارد و 372 میلیون تومان تسهیلات مستقیم توسط بانک‌های عامل به 33 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمددر گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج گفت:در سه ماهه نخست امسال 10 میلیارد و 372 میلیون تومان تسهیلات مستقیم توسط بانک‌های عامل به 33 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

 داریوش دیودیده با بسان اینکه در سال گذشته 541 طرح و واحد تولیدی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردنداظهار کرد:که از این تعداد 212 طرح با تسهیلات موردنیاز 206 میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شد.

دیودیده بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک طرح با تسهیلات موردنیاز 600 میلیون تومان در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام و به بانک عامل معرفی شده است.

وی عنوان کرد: در سه ماهه نخست امسال 10 میلیارد و 372 میلیون تومان تسهیلات مستقیم توسط بانک‌های عامل به 33 واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع در سال 96 و سه ماهه نخست امسال بیش از 207 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.

انتهای پیام/ د

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.