کشف ۲۱۲ کیلوگرم مواد مخدر

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ۲ عملیات مشترک با پلیس خراسان رضوی و قم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در ۲ روز گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های مرکزی به این استان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی دریافتند یک کامیون ایسوزو حامل مواد مخدر در محور تایباد به سمت این استان در حال تردد است که در اقدامی غافلگیرانه و با همکاری پلیس خراسان رضوی کامیون مورد نظر توقیف و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال یافت.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۲ کیلوگرم مواد مخدر که به طرز کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد، اظهار کرد: در این راستا یک متهم دستگیر که در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ بدری از کشف ۱۷۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات جداگانه با پلیس قم نیز خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل تردد یک دستگاه تریلی حامل مقدار قابل توجهی مواد مخدر ازنوع تریاک در یکی از محور‌های مواصلاتی استان قم شناسایی کنند.
وی گفت: در این زمینه علاوه بر کشف و ضبط ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر یک سوداگر مرگ هم دستگیر شد.
انتهای پیام/آ


برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.