انگلیس در هراس از توفان سهمگین هکتور

توفان هکتور از فردا انگلیس را در می‌نوردد و علاوه بر هشدار‌های هواشناسی درباره اختلال در سفرها، خطر مرگ نیز مردم را تهدید می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان هواشناسی انگلیس اعلام کرده است توفان هکتور فردا صبح به انگلیس می‌رسد و سرعت وزش باد به ۱۳۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

سازمان هواشناسی انگلیس هشدار داده است کنده شدن سقف ساختمان‌ها و ریزش آن‌ها بر سر مردم ممکن است جان افراد را به خطر اندازد.

سازمان هواشناسی انگلیس همچنین گزارش داد شدت توفان در مناطق شمالی این کشور بیش‌تر خواهد بود و در اسکاتلند، ایرلند شمالی و مناطق شمال انگلیس، هشدار زرد اعلام می‌شود. همچنین انتظار می‌رود سفر‌های زمینی، دریایی و هوایی در انگلیس، با دشواری و جان افراد نزدیک به سواحل به علت امواج عظیم و خروشان با خطر روبرو شود.  

هفته پیش وزش هوای گرم از مناطق صحرایی آفریقا، موجب گرمای هوای انگلیس شد و پیش بینی می‌شود در دو ماه آینده باران فراوان موجب بروز سیل در مناطقی از این کشور شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ترنم
۰۰:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
انشالا که نابود بشن ،این اه مردم مظلوم یمن و فلسطینه که پاگیرشون شده ، ایشالا تا نابودی این ال فرعونهای زمانه چیزی نمونده
آخرین اخبار