اعتکاف 700 دانش آموز مشهدی در حرم مطهررضوی

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوى از اعتکاف دانش آموزان مشهدی با نام راه وصل به نیابت از دانش آموزان فلسطینى در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی خبرداد.

اعتکاف 700 دانش آموز مشهدی در حرم مطهررضویمجتبی مختارى در گفتگوى اختصاصى با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  گفت : به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی دومین اعتکاف دانش آموزان رضوی همانند سال گذشته در سه روز پایانی ماه مبارک رمضان در حال برگزارى است.

وى افزود: اعتکاف نوجوانان موسسه جوانان رضوی، تنها اعتکافی است که برنامه‌های آن مخصوص نوجوانان طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوى با اشاره به نحوه ثبت نام معتکفین ادامه داد: بالغ بر 2 هزار و 300 جوان از طریق سایت موسسه جوانان آستان قدس رضوى در این طرح ثبت نام و پس از قرعه کشی 700 نفر از این عزیزان در اعتکاف شرکت کردند.

مختارى گفت : خوشبختانه ظرفیت پذیرش نوجوانان در اعتکاف امسال نسبت به سال گذشته دو برابر شده است و امسال 550 پسر و 150 دختر و در نهایت 700 جوان رضوی معتکف شدند.

وی همچنین مشاوره و راهنمایی، کارگاه‌های مهارت افزایی و خلاقیت و جلسات هم اندیشی علمی و معرفتی، عزاداری و سینه زنى را از جمله برنامه‌های دومین اعتکاف دانش آموزان رضوی برشمرد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم ، شب وداع با پیکر دو شهید گمنام نیز در مسجد گوهر شاد با حضور دانش آموزان معتکف و زائرین امام رضا (ع.) برگزار شد.


انتهای پیام // م. ا

 


اعتکاف 700 دانش آموز مشهدی به نیابت از دانش آموزان فلسطینى در حرم مطهررضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.