آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

دخیا در نزدیکی رئال مادرید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال داوید دخیا از تیم منچستریونایتد به تیم رئال مادرید است.مسئولان رئال مادرید در تلاشند تا در نقل و انتقالات تابستانی این دروازه بان را با مبلغی حدود 100 میلیون پوند جذب کرده و به تیم خود آورند زیرا این موضوع امکان دارد که کیلور ناواس ،دروازه بان اول حال حاضر رئال مادرید در این تابستان این تیم را ترک کند.از سویی دیکر فرنتینو پرز ،رئیس باشگاه رئال مادرید تلاش می کند تا در این تابستان بسیاری از ستارگان جوان دنیای فوتبال را جذب کرده و به تیم خود آورد.

مارسیال ساز جدایی کوک کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آنتونی مارسیال بازیکن جوان تیم منچستریونایتد به تازگی تصمیم گرفته است که در نقل و انتقلات تابستانی این تیم را ترک کرده و به تیم دیگری بپیوندد. این بازیکن همچنین دلیل اصلی جدایی خود پس از 3 فصل حضور در شیاطین سرخ را اختلاف با خوزه مورینیو ،سرمربی این تیم و حضور نیافتن در بسیاری از بازی های منچستر اعلام کرده است.

تاتنهام به دنبال جذب جک گریلیش

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی مسئولان تیم تاتنهام تصمیم گرفته اند تا با مبلغی حدود 15 میلیون پوند جک گیرلیش را از تیم استون ویلا جذب کرده و به تیم خود آورند. این بازیکن 22 ساله به تازگی توانسته بازی های زیبایی را در طول مسابقات فصل فوتبال اروپا به نمایش بگذارد و به دنبال آن تیم هایی همانند چلسی ،لسترسیتی تبدیل به رقیبی قدرتمند برای جذب این بازیکن شده اند.

بایرن مونیخ اجازه خروج بواتنگ را صادر کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم بایرن مونیخ  تصمیم گرفته اند که جرمی بواتنگ، بازیکن خط دفاعی  شان  می تواند در نقل و انتقالات تابستانی خود تصمیم به ماندن و یا رفتن از تیم را بگیرد، زیرا این بازیکن قصد دارد تا در تیمی خارج از بوندسلیگا آلمان به فعالیت ورزشی بپردازد.

دورتمند یری مینا را زیر نظر گرفت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم بورسیادورتمند به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی یری مینا ،بازیکن خط دفاعی بارسلونا را به خدمت بگیرند.در ادامه اما باید گفت که بسیاری از مسئولان بارسلونا تلاش می کنند تا این بازیکن جوان را در حال حاضر به فروش نرسانند تا مبلغ ارزش این بازیکن افزایش یابد و در سویی دیگر نیز باید افزود که ممکن است این مینا در لیست بازیکنان مورد نیاز تیم بارسلونا برای فصل آینده فوتبال اروپا حضور نداشته باشد و همین موضوع خروج او را آسان تر از گذشته کند.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار