پست اینستاگرامی صفحه منتسب به رهبر انقلاب در سالگرد آغاز فتنه ۸۸ +عکس

صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب در سالگرد ادعای شگفت‌آور پیروزی یکی از کاندیدا‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ پستی به اشتراک گذاشت.

پست صفحه اینستاگرام درس و عبرس رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب با عنوان "درس و عبرت" که در آن روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره وقایع تاریخی ایران و جهان قرار می‌گیرد، به مناسبت سالگرد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 و آغاز درگیری ها از سوی فتنه گران، سخنانی از ایشان را به اشتراک گذاشت.

صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب نوشت:

"در شامگاه بیست و دوم خرداد نه سال پیش، ادعای شگفت‌آور پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری از سوی یکی از کاندیداها، آغازگر موجی از ناامنی، تنش و فتنه در کشورمان شد... ‌‌ ‌‌
رهبر انقلاب: «قطعاً این بلواهای بعد از انتخابات، به نظر آدمهای خبره و آگاه، برنامه‌‌ریزی شده بود. یعنی انسان با هر کسی از انسانهای فهیم که با مسائل کشور و با مسائل جهانی آشنا هستند، در میان میگذارد، میفهمد. پریروز من به ایشان [آقای هاشمی رفسنجانی] همین را عرض کردم؛ گفتم اینها برنامه‌‌ریزی شده بود. ایشان گفتند: قطعاً. یعنی همه این را میفهمند که این کار برنامه‌‌ریزی شده بوده و این یک کار دفعی نبود که بخواهیم بگوئیم یک چیزی پیش آمده. مثلاً دفعتاً کسی بلند شد حرفی زد؛ نه، این کار برنامه‌‌ریزی شده بود؛ از یک مرکزی هدایت میشد. خوب، شکست خوردند دیگر؛ ان‌‌شاءالله این شکست‌‌شان ادامه هم پیدا خواهد کرد.» ۱۳۸۸/۷/۲".

پست صفحه اینستاگرام درس و عبرس رهبر انقلاب

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر انقلاب ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار