ناراحتی رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین از حرکت برزیلی‌ها در کنگره فیفا

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین در واکنش به رای ندادن برزیلی‌ها به میزبانی به آمریکا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ واکنش نشان داد.

به گزارشخبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که روز گذشته (چهارشنبه)کنگره فیفا در مسکو برای انتخاب میزبان جام جهانی 2026 برگزار شد و آمریکا توانست به همراه مکزیک و کانادا میزبانی این بازی‌ها را به دست آورد. که طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود تمام کشورهای کونمبول (کنفدراسیون آمریکای جنوبی) به آمریکا رای بدهند اما برزیلی ها از انجام این کار امتناع کردند.

***اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین درباره این حرکت برزیلی ها گفت: از نظر من به هیچ وجه رفتار برزیلی‌ها زیبنده نبود. چرا که ما قبلا قرار گذاشته بودیم که به آمریکا رای بدهیم اما آنها ما را در این امر یاری نکردند از دادن رأی به آمریکا خودداری کردند.در برخی مواقع مهربانی تنها باعث خیانت می‌شود.

 تاپیا درمورد اخراج لوپتگی از سرمربیگری اسپانیا هم درست 24 ساعت پیش از شروع جام جهانی 2018 روسیه گفت‌: مطمئنا اگر لوپتگی این کار را با ما انجام می داد بدون درنگ و تأملی او را از سمتش برکنار می کردم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

سفرهای عجیب هواداران فوتبال به روسیه

حمایت سرمربی اسبق انگلستان از اخراج لوپتگی

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین درباره حرکت زشت برزیلی ها در کنگره فیفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۲:۵۶ ۱۸ تير ۱۳۹۷
فک کنم الان از این حرفش پیشمون شده چون داور آمریکایی، تیم کلمبیا رو واسه انگلیس قربانی کرد؛ هرچی باشه کلمبیا هم جزو کشورهای آمریکای جنوبی هس
آخرین اخبار