اختتامیه ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در بوشهر برگزار شد

هفتمین دوره ترتیل‌خوانی نوای ملکوت پس از ۲۹ روز در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهربا تلاوت ۲ جزء قرآن کریم به کار خود پایان داد.

اختتامیه ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  برنامه و مراسم ترتیل‌خوانی «نوای ملکوت» صبح امروز همزمان با عید سعید فطر در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شهر بوشهر به کار خود پایان داد.

ترتیل خوانی نوای ملکوت با صوت حجازی یکی از ستاره پرنور قرآنی استان بوشهر عباس هاشمی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد و در عید سعید فطر به پایان رسید.

ماه مبارک رمضان امسال روز پنجشنبه آغاز و پنج شنبه و در همین روز به عنوان پدیده جالب پس از ۲۹ روز به پایان رسید.

از نکات جالب امسال حضور چشمگیر کودکان و نونهالان در این مراسم بود.

هفتمین دوره نوای ملکوت در واپسین روز‌های خود برای نخستین بار به طور زنده میهمان نوجوانان دختر و پسر بوشهری بود.

از دیگر اقدامات اطلاع رسانی نوای ملکوت در این دوره انعکاس عکس‌های حضور مردم بربال‌های صدا در رادیو نما رسانه دیداری شنیداری مرکز بوشهر بود.

همزمان با هفتمین دوره ترتیل خوانی نوای ملکوت ضمن رونمایی از تمبر یادبود این آیین از کانال‌های اطلاع رسانی نوای ملکوت در پیام رسان‌های شبکه‌های مجازی با هدف انتقال اخبار، گزارش‌های ویدئویی و انعکاس تصویری حضور مردم رونمایی و با استقبال مردم همراه شد.

این آیین همزمان با سراسر استان با تلاوت ۲ جزء آخر قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر به کار خود پایان داد.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر گفت:  استقبال پرشور مردم به ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان در مراسم نوای ملکوت اظهار داشت: همه روزه در برگزاری مراسم نوای ملکوت بیش از یک‌هزار نفر در حسینیه عاشقان ثارالله حضور داشتند و این در حالی است که در همه شهرستان‌های استان این مراسم برپا بود.

سیدحسین موسوی با بیان اینکه مراسم نوای ملکوت همه روزه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار و از سیمای مرکز بوشهر به صورت مستقیم پخش می‌شد تصریح کرد: حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در برنامه نوای ملکوت نشان از نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در مردم این استان است.

وی، با بیان اینکه شعار هفتمین سال برگزاری نوای ملکوت «خانواده در پرتو قرآن» بود افزود: حضور پرشور نوجوانان، کودکان و نونهالان در برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر نشان از توجه خانواده‌های بوشهری به تقویت زیرساخت قرآنی فرزندان و کودکان است.

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این مراسم گفت: امسال با یاری خداوند ۱۸ کلاس قرآن و اخلاق ویژه کارکنان رسمی و وظیفه در ماه مبارک رمضان برگزار و خوشبختانه این کلاس‌ها با استقبال خوبی از طرف کارکنان مواجه شد.

سرهنگ محمّد فریدونی اظهار کرد: ۲۰ مربی در برگزاری کلاس‌های ماه مبارک رمضان مشارکت کردند که طبق ارزشیابی­‌های انجام شده رتبه برتری کسب شد.

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم اختتامیه ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در بوشهر

برچسب ها: قرآن ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.