ترویج کلاس­‌ها وفرهنگ قرآنی در اولویت سپاه است

فرمانده سپاه استان بوشهر با قدردانی از برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآنی کریم در ماه مبارک رمضان گفت:توسعه، ترویج کلاس­‌ها وفرهنگ قرآنی در اولویت برنامه‌های سپاه استان بوشهر قرار دارد.

ترویج کلاس­‌ها وفرهنگ قرآنی در اولویت سپاه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز در مراسم اختتامیه کلاس­های قرآنی ماه مبارک رمضان با تبریک عید سعید فطر و با قدردانی از خدمات دست اندرکاران برنامه ترتیل خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: عید سعید فطر عید فطرتی است که از غبار‌ها و زنگار‌ها پاک شده و مورد مغفرت خداوند قرار گرفته است.

وی، از همه دست‌­اندرکاران برگزاری کلاس‌های قرانی ویژه ماه مبارک رمضان به ویژه مربیان قدردانی کرد و افزود: قرائت قرآن کریم در تمام طول سال خیر و برکت دارد، اما در ماه مبارک رمضان خیر و برکت آن افزایش پیدا می‌­کند و تلاوت و گوش دادن به آیات قرآن و اداره کلاس­های قرآنی توسط مربیان در تمام زندگی انسان‌ها اثربخش است.

سردار رزمجو با بیان اینکه شرکت در کلاس­های قرآنی جان‌ها را سیراب و روح انسان­ها را به تعالی می­‌رساند خاطر نشان کرد: هر کس که قرآن را پاس بدارد خداوند به برکت آیات قرآنی در زندگی شخصی و شغلی او خیر و برکت روزافزون قرار می‌­دهد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) با تأکید بر توسعه و ترویج کلاس­ها و فرهنگ قرآنی در جامعه خاطرنشان کرد: توسعه، ترویج کلاس­‌ها وفرهنگ قرآنی در اولویت برنامه‌های سپاه استان بوشهر قرار دارد.

وی، با بیان اینکه پاداش روزه‌­داران و شرکت کنندگان در کلاس‌های قرآنی، قبولی طاعات و عبادات توسط پروردگار ورود به عید سعید فطر است گفت: لازم است از زحمات دست اندرکاران برنامه قرآنی نوای ملکوت که در ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد تقدیر شود.

سردار رزمجو ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر اذعان کرد: ساکنان زمین به پاس یک ماه عبادت و شکرانه پروردگار، اوّل ماه شوال را عید گرفته و نماز می‌خوانند و ساکنان آسمان نیز مأمور می‌شوند جوایزی را که پروردگار برای انسان‌های مؤمن در این ماه مبارک در نظر گرفته است را به آن‌ها ارزانی دهند.

انتهای پیام/م

سپاه از توسعه و ترویج کلاس­‌های قرآنی حمایت می‌کند

برچسب ها: رمضان ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.