تمارض مامور پلیس رانندگی، کار دستش داد! +فیلم

دست مامور پلیسی که وانمود کرد راننده یک خودرو عمدا به او زده است رو شد.

تمارض مامور پلیس رانندگی، کار دستش داد + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مامور رانندگی که وانمود کرد راننده یک خودرو عمدا در خیابان با او برخورد کرده است به دردسر افتاد. ویدئوی تهیه شده توسط دوربین داش کم خودرویی که در فاصله چند متری این مامور توقف کرده بود دست این مامور پلیس رانندگی را رو کرد.

در این ویدئو مشاهده می شود که مامور پلیس در مقابل خودروی سفیدرنگ خود را روی زمین می اندازد و اقدام به تمارض می کند. او در حالی که زانوی خود را گرفته وانمود می کند که خودروی سفید رنگ به او برخورد کرده است.

در ادامه همکار این مامور و راننده تلاش کردند تا به این مامور رانندگی کمک کنند اما او در حالی که روی زمین افتاده بود وانمود می کرد به سختی مجروح شده است. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین، موجب شک و تردید کاربران در برخورد خودرو به این مامور شد. بسیاری از کاربران بر این باور بودند که این خودرو اصلا تماسی با بدن مامور رانندگی نداشته است. سرانجام با انتشار گسترده این ویدئو، پای پلیس چین نیز به این قضیه باز شد و پلیس تحقیقات خود را در خصوص تمارض آشکار این پلیس رانندگی را آغاز کرده است.

گفتنی است؛ این اتفاق روز چهارشنبه در شرهر " هنگ یانگ" استان هونان چین رخ داد.

بیشتر بخوانید

پیرزنی که ده انگشتی تایپ می‌کند +فیلم

انتهای پیام/

دوربین داش‌کم، دست پلیس رانندگی را رو کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار