اطعام ۸۰ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی

از ابتدای ماه رمضان با همکاری خیران و مؤسسات خیریه ۸۰ هزار و ۸۷۷ پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت استان توزیع‌ شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گفت:از ابتدای ماه رمضان با همکاری خیران و مؤسسات خیریه ۸۰ هزار و ۸۷۷ پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت خراسان جنوبی توزیع‌ شده است.

 

وی با بیان اینکه باید مردم را در حل مشکلات اقتصادی جامعه مشارکت دهیم،افزود:کمیته امداد در طول چهار دهه فعالیت توانسته فرهنگ انفاق و نیکوکاری را در جامعه زنده و مشکلات بسیاری از خانوارهای نیازمند و تحت حمایت را با کمک خیران برطرف کند.

 

سلم آبادی گفت:از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف اطعام و توزیع سبد غذایی، اکرام ایتام، فرزندان محسنین، کمک به بیماران صعب‌العلاج، دیدار مستقیم خیران با خانوارهای نیازمند و سایر سرفصل‌ها مساعدت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان همچنین از توزیع ۸۰ هزار و ۸۷۷ پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود:از این میزان ۲۳ هزار و ۶۷۹ پرس غذای گرم در شبهای قدر توزیع‌شده است.

 

وی توزیع سبد غذایی در بین خانوارهای تحت حمایت را یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و تصریح کرد:از ابتدای ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران ۸ هزار و ۱۶۲ سبد غذایی در بین مددجویان تحت حمایت توزیع‌شده که ارزش هر سبد غذایی ۹۷ هزار و ۷۰۰ تومان بوده است.

 

سلم آبادی با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال ۲ هزار و ۱۶۵ حامی در خراسان جنوبی در طرح‌های شفا،محسنین و اکرام ایتام ثبت‌نام و حمایت خود از خانوارهای نیازمند را اعلام کردند،گفت:از این تعداد یک هزار و ۴۵۴ نفر در طرح اکرام ایتام و ۶۹۱ نفر در طرح محسنین شرکت کردند.

 

به گفته وی همچنین ۲۰ نفر نیز در طرح شفا ثبت‌نام کرده و حامی بیماران نیازمند شدند.

سلم آبادی همچنین به اجرای طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و افزود:از ابتدای ماه مبارک رمضان مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منازل ۴۸۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان،از نزدیک با مشکلات پیش روی خانوارهای تحت حمایت آشنا شدند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.