انتخاب ٤١ متن نمایشی در سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از انتخاب ٤١ متن در بخش صحنه‌ای سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از سوی هیئت داوران بخش بازخوانی این جشنواره خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: متون انتخابی بخش بازخوانی ازآثار ارسالی هنرمندان ١٨ استان کشور می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه استان تهران با شش اثر و خراسان شمالی هم با پنج متن نمایشی جزء بیشترین آثار انتخابی از سوی هیئت داوران بخش بازخوان می‌باشد، اظهار کرد: چهار متن نمایشی از گیلان، سه متن از قم و از استان‌های مرکزی، اردبیل، قزوین، همدان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی و کرمانشاه هریک به تفکیک دو متن انتخاب شده است.
فرخنده افزود: استان‌های اصفهان، بوشهر، البرز، خوزستان و چهارمحال بختیاری هم هر یک به تفکیک یک متن نمایشی در بخش صحنه‌ای توسط هیئت داوران بخش بازخوانی انتخاب و برای بخش بازبینی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی معرفی شدند.
نادر برهانی مرند، حسین فدایی حسین و علیرضا صمدی شادلو هیئت داوران بخش بازخوانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی را برعهده دارند.
فرخنده اظهارداشت: بخش نهایی این جشنواره در نیمه نخست شهریور ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/آ


برگزاری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.