بامداد امروز رخ داد؛

واژگونی پیکان وانت حادثه آفرید

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بامداد امروز یک دستگاه پیکان وانت در منطقه پردیس این کلانشهر واژگون شد.

آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع یک سانحه رانندگی اظهار داشت: ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد امروز 27 خردادماه، گزارش واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در منطقه پردیس به سامانه 125 سازمان گزارش شد.

وی با بیان اینکه خودرو پیکان وانت در حین حرکت در اثر برخورد با جدول کنار بلوار دچار واژگونی شد، اذعان کرد: بر اثر این حادثه راننده خودرو درون اتاقک آن محبوس شد.

تراب پور با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی سازمان بلافاصله پس از دریافت گزارش به محل حادثه اعزام شدند اظهار کرد: با ایمن سازی محل حادثه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر و قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین با استفاده از دستگاه های برش، بدنه خودرو را بریده و راننده خودرو را نجات دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، افزود: نیروهای عملیاتی خودرو را به حالت اولیه بازگرداندند و جهت جلوگیری از حوادث احتمالی به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.

انتهای پیام/گ

واژگونی یک دستگاه وانت پیکان

برچسب ها: اتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار