مدیرعامل برق استان مرکزی خبرداد؛

کسب رتبه برتر کشور در مدیریت مصرف برق توسط مردم استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از کسب رتبه برتر استان مرکزی در مدیریت مصرف برق خبرداد.

مردم استان مرکزی رتبه برتر کشور در مدیریت مصرف برقاله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در حاشیه نشست خبری  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: ۷۰۰ هزار مشترک استان مرکزی با مدیریت مصرف انرژی برق توانستند رتبه برتر در کاهش پیک را در دو سال اخیر کسب کنند.

اله داد افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی در زمستان گذشته بیش از ۶ هزار مگاوات کسر تولید به علت کاهش آب پشت سد‌ها در استان داریم که نیاز است با مدیریت صحیح بتوانیم تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم.

درصد مصرف کنندگان برق استان مشترکین صنعتی هستند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: ۴۰ درصد مصرف کنندگان برق استان مشترکین صنعتی هستند که بدلیل استفاده از وسایل سرمایشی در فصل تابستان حجم زیادی انرژی برق را مصرف می‌کنندکه با مدیریت مصرف برق در سه ماه تابستان و در ساعات اوج مصرف می‌توانند از پرداخت قبض برق معاف شوند.

وی بیان کرد: با توجه به اغاز فصل تابستان مشترکین باید در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند تا تابستان بدون خاموشی را داشته باشیم.

اله تصریح کرد: با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی یکی از وظایف این شرکت، مدیریت وآماده باش گروه‌های کشیک به منظور جلوگیری از قطع برق در زمان برگزاری مسابقات بویژه مسابقات تیم ملی است.

وی گفت: با توجه به قرارداد منعقد شده با یک شرکت بیمه‌ای، مشترکین خانگی که سال گذشته براثر مشکلات برقی وسایل برقی منازلشان دچار سوختگی شده است می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت و ثبت کردن اطلاعات وسایل خودشان از بیمه بهره‌مند شوند و مبلغی از خسارت خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: شماره‌های ۱۲۱ و ۱۴۲۱ در طول شبانه روز اماده ارائه خدمات به هم استانی‌ها در جهت رفع مشکلات هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.