محدودیت مجوز جدید برای تولید تخم مرغ و مرغ گوشتی

با هدف حمایت از فعالان واحد‌های تولید تخم مرغ و مرغ گوشتی مجوز جدید تولید در این زمینه در استان خراسان رضوی صادر نمی‌شود.

محدودیت مجوز جدید برای تولید تخم مرغ و مرغ گوشتی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بیش از ۲ سال است که مجوز جدیدی در این حوزه صادر نشده و علت آن نیز حمایت از فعالان این بخش و البته افزایش کیفیت با ظرفیت‌های موجود است.

جعفر حاجی مجتهد افزود: به منظور افزایش تولید و کیفیت، تلاش را بر اصلاح ظرفیت واحد‌های موجود تولیدی از طریق توسعه مکانیزاسیون و تجهیزات نوین گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه واحد های تولیدی بیش از ظرفیت نیاز تولید دارند   بنابر این در حوزه صدور پروانه و تولید مرغ و تخم مرغ کاملا کنترلی عمل می‌شود.
 
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:اجرای این اقدامات کنترلی از تولید و عرضه بالا و ضرر و زیان تولیدکنندگان با توجه به بالا بودن هزینه‌های تولید جلوگیری می‌کند و موجب ثبات در قیمت این محصولات می‌شود.

 گفتنی است  هم اکنون ۱۴۰۰ واحد تولید مرغ گوشتی با ظرفیت ۲۶ میلیون قطعه در دوره و ۲۷۰ واحد مرغ تخم گذار با ظرفیت بیش از ۹ میلیون قطعه در دوره در خراسان رضوی فعالیت دارند.
 
 انتهای خبر//ر.ق

 موثر بودن اجرای اقدامات کنترلی در زمینه تولید در ثبات قیمتها

برچسب ها: مرغ ، تخم مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.