راه اندازی بندر خشک از اولویت‌های مهم قزوین است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تکمیل مطالعات و راه اندازی بندر خشک از اولویت‌های مهم استان است و نقش قزوین در ایجاد بندر خشک باید برجسته شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار جلسه بررسی آخرین وضعیت راه اندازی بندر خشک در قزوین افزود: ایجاد بندر خشک در قزوین می‌تواند هم کارکرد ملی و هم میدانی داشته باشد و قزوین از حالت صنعتی به تجاری و بازرگانی تبدیل کند..

حبیبی با بیان اینکه همگان باید از این طرح ملی حمایت کنند، گفت: پیگیری‌های لازم برای صدور مجوز بندر خشک ادامه دارد و هرگونه تصمیم گیری در این زمینه باید کارشناسی و بر اساس سند آمایش استان باشد.

حبیبی تأکید کرد: سند آمایش استان تهیه شده و مسیر‌های توسعه استان در آن مشخص شده است و دستگاه‌ها باید براساس این سند عمل کنند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین نقش بخش خصوصی در راه اندازی بندر خشک را ضروری دانست و گفت: باتوجه به اینکه زمینه‌های ایجاد بندر خشک از قبیل نزدیکی به پایتخت، دسترسی سریع به فرودگاه و قرار داشتن در مسیر آزادراه‌های مهم فراهم است، راه اندازی بندر خشک می‌تواند به نفع استان و کشور باشد.

انتهای پیام/

جلسه بررسی آخرین وضعیت راه اندازی بندر خشک در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار