فعالیت تله سی یژ زرشک و کامان از تابستان

تله سیژ کامان و زرشک از اول تیر ماه میزبان همشهریان و گردشگران است.

فعالیت تله سی یژ زرشک و کامان از اول تیربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ استاندار قزوین  پس از بازدید و آزمایش تلی سیژ کامان و زرشک گفت: برای استفاده از بخش خصوصی، دولت آماده است که زیر ساخت‌هایی را برای راه اندازی این مجموعه آماده کند.

زاهدی به ثبت قانونی شرکت کاسپین اشاره کرد و گفت: بعد از ثبت قانونی شرکت، سهامداران تله سیژ باید به یک اتحاد گروهی برسند تا با مدیریت صحیح اشتغال پایدار در منطقه ایجاد شود.

وی مشکلات مالی را مهمترین عامل توقف تله سیژ دانست و گفت: اگر تله سیژ راه اندازی شود مطمئنا می‌تواند مشکلات مالی را در مدت کوتاهی برطرف کند.

زاهدی یکی دیگر از راه‌های برطرف کردن مشکلات منطقه گردشگری کامان و زرشک را ورود بخش خصوصی دانست و افزود: با ورود بخش خصوصی و ایجاد فضا‌های تفریحی و گردشگری تحول بزرگی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

سرپرست موسسه رفاهی تفریحی منطقه گردشگری کامان و زرشک هم گفت: این پروژه ۳۵۰ هکتار مساحت دارد که انواع تفرج گاه‌ها، پیست آموزشی اسکی، پیست حرفه‌ای اسکی، رستوران‌های سنتی و سفره خانه‌ها در آن پیش بینی شده است.

به گفته سیدقوامی با راه اندازی تله سیژ کامان و زرشک می‌توان برای ۱۷۰ نفر به طور مستقیم اشتغال زایی کرد.

وی افزود: بازرسان اداره استاندارد تذکراتی را در برخی از قسمت‌های پروژه داده بودند که موارد اصلی و حیاتی برطرف شده و بعد از درآمد زایی مشکلات قسمت‌های دیگر هم برطرف خواهد شد.

سید قوامی گفت: تله سیژ کامان دو هزار و  ۷۰۰ متر از سطح دریا اختلاف دارد که با ایجاد کمپ‌های ورزشی می‌توان برخی از اردو‌های تیم‌های ملی رشته‌های ورزشی را در آن برگزار کرد.

تله سیژ کامان در ۲۶ اسفند سال ۱۳۹۲ راه اندازی شد و در ۱۸ تیر سال ۱۳۹۵ به دلیل استاندارد نبودن پلمپ شد.

منطقه گردشگری زرشک و کامان هزار هکتار وسعت دارد که علاوه بر تله سی یژ، ساخت انواع تفرج گاه‌ها، پیست‌های آموزشی و حرفه‌ای اسکی و رستوران‌های سنتی در آن پیش بینی شده است .

منطقه گردشگری زرشک و کامان با چشم انداز‌های زیبا و آب و هوای مناسب در شمال شهر قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/

بازدید استاندار از تله سیژ کامان و زرشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.