فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر:

دستگيری عامل برداشت غير مجاز از حساب در خمينی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر ازشناسايی و دستگيری فردی كه با به دست آوردن اطلاعات كارت بانكی یک نفر اقدام به برداشت 9 ميليون ريال به صورت غير مجاز کرده بودخبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي جعفري نژاد با اعلام جزئيات بيشتر اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبلغ 9 ميليون ريال به صورت غير مجاز از حساب بانكي وي سرقت شده ، بررسي موضوع در دستور كار پليس فتاي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي تخصصی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره كارت عابر بانك شاكي اقدام به برداشت 9 ميليون ريال به صورت غير مجازکرده است.

سرهنگ جعفري نژاد تصريح كرد: با انجام تحقيقات ، متهم مذكور شناسائي و حسب دستور مقام قضائي دستگير و در مواجه با مدارك و مستندات پليس صراحتا به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را سودجويي عنوان داشت.

اين مقام انتظامي در پايان توصيه کرد: از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به افراد غير جداً پرهيز کنید، رمز هايي را انتخاب كنيد كه غيرقابل حدس بوده و همچنين به هيچ عنوان بر روي آن يادداشت نكنيد ، هنگام وارد كردن اطلاعات حساب خود در پرداخت هاي اينترنتي حتما از كيبورد هاي مجازي استفاده كنيد. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصي و محل هاي مطمئن جهت پرداخت هزينه تلفن ثابت و همراه استفاده کنید ، در صورت پرداخت اينترنتي هزينه تلفن ثابت و همراه ، از محل هاي مطمئن و داراي مجوز استفاده و تمامي عمليات پرداخت را شخصا انجام دهيد .

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.