دستگیری عامل برداشت اينترنتي غيرمجاز 180 میلیون ریالی در رشت

رییس پليس فتا استان از شناسايي و دستگیری عامل برداشت اينترنتي غير مجاز ، یکصد و هشتاد میلیون ریالی ، در رشت خبر داد.

دستگیری عامل برداشت اينترنتي غيرمجاز  180 میلیون ریالی  در رشتبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان_رشت ، سرهنگ" ايرج محمد خاني" در گفت و گو با خبرنگار باشگاه گفت: در پي ارجاع یک فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي شهروند گیلانی مبني بر اینکه از حساب اینترنتی وی ، مبلغ یکصد و هشتاد میلیون ریال بصورت غيرمجاز برداشت شده ، موضوع در دستوركار پليس فتا اين استان قرار گرفت.   
 
رییس پليس فتا استان گيلان افزود: با تحقيقات از مالباخته و پي جويي فني و پليسي، عامل برداشت اينترنتي غيرمجاز از حساب بانكي شهروند گیلانی كه مردي 35 ساله اهل و ساکن رشت و باجناق وي بود ، شناسايي و دستگير شد.   
 
وي با تاكيد براينكه با توجه به ادله ديجيتالي كشف شده، متهم به جرايم و به سوء استفاده از اعتماد شاکی اعتراف كرد، ادامه داد: متهم با كشف رمز دوم كارت بانكي مالباخته در طي مدت دو سال، 180 میلیون ریال به صورت نقدي، هزار و 228 فقره خرید شارژ و 180 فقره خرید اینترنتی غيرمجاز انجام داده است.  
 
اين مقام انتظامي با يادآوري اينكه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شد، خاطرنشان كرد: شهروندان کارت بانکی و اطلاعات مهم آن را در اختيار ديگران قرار نداده و در حفظ و نگهداري از كارت هاي بانكي خود دقت كنند. 

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.