نوسازی ناوگان حمل و نقل باری

با اعطای تسهیلاتی بالغ بر 80 درصد از قیمت خودرو رانندگان خودروهای سنگین می توانند جهت نوسازی ناوگان فرسوده خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: با توجه به اهمیت نوسازی ناوگان فرسوده کامیون‌ها با سن بالاتر از ۳۵ سال نرخ نوسازی ناوگان حمل و نقل با اعطای تسهیلاتی معادل 80 درصد قیمت خودرو تا سقف 2 میلیارد و دویست میلیون ریال برای کامیون های بالای 26 تن و تا سقف 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برای کامیون های 19 تا 26 تن و تا سقف 2 میلیارد ریال برای کامیون های 10 تا 18 تن با نرخ سود 9 درصد به متقاضیان شرکت درطرح تسهیلات پرداخت می شود.
وی افزود: در این طرح همه اقدامات نوسازی از جمله اسقاط خودروی فرسوده، تولید خودرو، تامین منابع مالی به منظور اعطای تسهیلات به متقاضیان شرکت درطرح و تحویل خودرو برعهده سرمایه گذار است.
دست نشان خاطرنشان کرد: ناوگان فرسوده ای که دارای کارت هوشمند ازسازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده و حداقل یک سال قبل از نوسازی در شبکه حمل و نقل عمومی کالا فعالیت داشته است، مشمول طرح می شود.
گفتنی است تا کنون 99 دستگاه از ناوگان باری استان زنجان برای نوسازی ثبت نام کرده و 54 نفر از متقاضیان خودرو را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ ج

نوسازی ناوگان حمل و نقل باری با وام 80 درصدی از قیمت خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.