پسر بازیگوش، والدینش را نقره داغ کرد + فیلم

آسیب رساندن به مجسمه شیشه‌ای یک پارک سرپوشیده به دست پسر خردسال، والدینش را به دردسر بزرگی انداخت.

پسر 5 ساله، والدینش را نقره داغ کرد + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیطنت پسربچه خردسال در یک مراسم عروسی، والدینش را به دردسر بزرگی انداخت. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود این کودک که در سالن برگزاری مراسم عروسی پرسه می زند ناگهان به سمت این مجسمه شیشه‌ای می رود و آن را سرنگون می کند.

بر اثر تکان‌های شدید این مجسمه 100 هزار یورویی واژگون شد و آسیب دید. پس از این اتفاق، مسئولان این پارک سرپوشیده از والدین کودک بازیگوش خواستند تا غرامت ناشی از آسیب به مجسمه را پرداخت کنند. این اتفاق در تاریخ 19 می و در یکی از شهرهای ایالت  کانزاس آمریکا رخ داد.

"سارا گودمن"، مادر این کودک در این خصوص گفت: " پسرم ناگهان به سمت مجسمه رفت و آن را به سمت خود کشید. آسیب رسیده به این مجسمه از جانب پسرم آگاهانه و عامدانه نبود. مسئولان پارک باید بهتر از این مجسمه نگهداری می کردند و آن را به این شکل در دسترس عموم قرار نمی دادند. من نمی خواهم ارزش این مجسمه را نادیده بگیرم اما توان پرداخت خسارت آن را ندارم."

" بیل لیونس"، هنرمند شهر کانزاس و خالق این مجسمه  در گفتگو با یکی از روزنامه های محلی گفت که این مجسمه بیمه نشده بود و آسیب وارده به آن زیاد و فراتر از یک تعمیر ساده است.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک بیرون کشیدن جسد زن از شکم مار پیتون! +فیلم

انتهای پیام/

پسر بازیگوش، والدینش را به دردسر انداخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
اینجا دختر بچه خردسال هنگام بازی میره تو پمپ اب پارک جسدش قطعه قطعه میشه کک هیچ کسی هم نمیگیزه میگن تقصیر خانواده هاست مراقب نیستند به مسولی هم مربوط نیست اگه ژاپن بوده چندتا مدیر خودکشی میکردن