تامین اعتبار برای توسعه جاده‌های گردشگری غرب مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، نبود اعتبار را دلیل عدم بازسازی جاده‌های گردشگری جواهرده و جنت رودبار دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بهادری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در حاشیه بازدید از راه‌های غرب استان گفت: جواهرده و جنت رودبار به عنوان مسیر‌های گردشگری پرتردد محسوب می شوند که نیاز به توسعه و بازسازی دارند.

وی با بیان اینکه مکاتباتی برای تامین اعتبار بازسازی این دو مسیر صورت گرفته است افزود: به دلیل محدویت‌های اعتباری در سطح ملی و استانی، بازسازی این دو مسیر از دستور کار خارج شده است.

بهادری گفت: تا تامین اعتبار صورت نگیرد کاری از دست ما ساخته نیست و فقط اداره کل راهداری در جهت تامین امنیت و رفت و آمد ایمن‌تر مردم و مسافران در این دو مسیر درحال انجام اقداماتی است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: طرح‌های تفصیلی شهر‌های کلارآباد، سلمانشهر، عباس آباد و نشتارود در دست اقدام است و طرح شهر شیرود نیز از سوی مشاور درحال بررسی است تا به تصویب شورا برسد.

بهادری افزود: طرح‌های تفصیلی شهر‌های رامسر و تنکابن و کتالم و ساداتشهر نیز نیاز به بازنگری دارد که با فرمانداران این دو شهرستان مکاتبات صورت گرفته است که در صورت تامین اعتبار در سال ۹۷ در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح جامع تفصیلی در غرب مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار